W gronie prelegentów znaleźli się topowi eksperci, jak m.in.: Gabor Papp, współzałożyciel i dyrektor działu SEO w The Pitch – jednej z wiodących, węgierskich agencji SEO, Koray Tuğberk GÜBÜR, założyciel i CEO tureckiej agencji, Holistic SEO & Digital oraz Kyle Roof właściciel High Voltage SEO i współtwórca narzędzia do analizy czynników algorytmicznych. Na scenie pojawi się również Robert Niechciał, CTO w Vestigio.agency, który związany jest z SEO od ponad 18 lat i Damian Sałkowski, CEO Senuto, specjalista z ogromnym doświadczeniem w branży, autor wielu książek i licznych artykułów. Jesteście ciekawi jakie tematy podejmą najlepsi specjaliści z branży SEO i content marketingowej?
Najgorętsze tematy z branży w Budapeszcie
SEO Vibes Conference w Budapeszcie startuje już za kilkanaście dni, dlatego warto już teraz przyjrzeć się tematom jakie podejmą światowej klasy eksperci podczas tegorocznej konferencji. Mihai Vânătoru, CEO w DWF, czyli największej agencji w Rumunii, opowie o tym, jak zapewnić wydajność SEO na dużą skalę na podstawie podejścia DWF do zarządzania ponad 200 aktywnymi projektami SEO i przyspieszonego rozwoju zespołu. Z kolei Richard Klačko, SEO / UX & Web Analytics Team Leader w Taste poprowadzi prelekcję o wykorzystaniu potencjału sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu słów kluczowych (Unlocking the power of AI in keyword research). Damian Sałkowski, CEO w Senuto, podpowie, jak zostać specjalistą od danych. A Raluca Radu, założycielka MTH Digital, opowie o content marketingu – SEO i zaangażowanie klientów: 2 w 1 (Content Marketing – SEO & Customer Engagement: 2 in 1).
– Dynamiczny rozwój SEO i content marketingu sprawia, że specjaliści, którzy chcą osiągać w tej branży świetne wyniki muszą stale obserwować globalne trendy, poszerzać i aktualizować wiedzę oraz zdobywać nowe umiejętności. Dlatego jako liderzy w obszarze SEO i content marketingu tworzymy okazje do zdobywania nowych doświadczeń, tym razem w skali międzynarodowej. A to za sprawą wysokiej klasy ekspertów z całego świata, którzy wystąpią podczas SEO Vibes Conference w Budapeszcie. Podczas wydarzenia chcieliśmy również stworzyć dla uczestników idealne warunki do networkingu, jak i poznawania konkretnych rozwiązań potrzebnych do skalowania biznesu. Mocno stawiamy również na to, co w branży jest aktualnie na topie. Z tego względu nie zabraknie tematów związanych ze sztuczną inteligencją, automatyzacją działań SEO czy data science, a także wnikliwych case studies – mówi Aleksandra Smętkiewicz, International Project Manager, WhitePress.
– Ponadto pierwszego dnia odbędzie się panel dyskusyjny pod egidą CEE Digital Alliance, sieci 16 wiodących agencji marketingu cyfrowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Jego celem będzie przede wszystkim wymiana poglądów na temat funkcjonowania branży SEO w różnych europejskich krajach. Podczas spotkania wystąpią: Mihai Vânătoru, CEO największej rumuńskiej agencji SEO – DWF; Daniel Duriš, główny konsultant w słowackiej agencji Basta Digital; Balázs Gandera, CEO agencji INTERN i Radim Kracik ekspert SEO i CTO czeskiej agencji Effectix, a poprowadzi je László Szabó, ekspert digital marketingu i jeden z członków CEE Digital Allinace. Uczestnicy konferencji będą mieli okazję wysłuchać tych ekspertów i skorzystać z networkingu z innymi specjalistami z branży podczas malowniczego rejsu łodzią po Dunaju – dodaje Paulina Napieralska, Junior International Business Development Specialist WhitePress.
SEO Vibes Conference organizowana jest w stolicy Węgier, nie tylko ze względu na doskonałą lokalizację. To również odpowiedź na wyraźne potrzeby specjalistów z Europy Środkowej i Wschodniej, które WhitePress zweryfikował chociażby przy tworzeniu międzynarodowego Raportu SEO. Do tej pory w regionie CEE brakowało konkretnej inicjatywy dla fachowców z branży SEO, w której wzięliby udział topowi eksperci z całego świata, a podejmowane przez nich tematy byłyby aktualne i równocześnie dopasowane do realiów gospodarczych panujących w tym regionie.
– Postanowiliśmy wypełnić tę lukę i dlatego organizujemy SEO Vibes Conference w Budapeszcie. W szczególności zależy nam na tym, aby stworzyć specjalistom z tego regionu odpowiednią przestrzeń do zdobywania najświeższej wiedzy o panujących trendach w branży SEO i content marketingowej. Tym samym chcemy wyposażyć uczestników wydarzenia w gotowe rozwiązania, które pozwolą im nie tylko zoptymalizować dotychczasowe działania online, ale też pomogą „urosnąć” ich biznesom – komentuje Tomasz Domański, Head of International Growth.
– SEO Vibes Conference to największa konferencja w regionie CEE, ale nie jedyna, którą organizowaliśmy jako WhitePress. W maju miała miejsce druga, międzynarodowa edycja SEO & Content Camp w Zakopanem, która zebrała bardzo pozytywne opinie uczestników. Już jakiś czas temu ruszyliśmy również z całą serią wartościowych eventów, zlokalizowanych w Europie, a także poza nią. W ramach SEO Vibes on Tour byliśmy już m.in. w Rumunii, Barcelonie, Tel Avivie, Mediolanie, Stambule, Bratysławie, Utrechtcie, Kopenhadze, Pradze, Paryżu, Atenach i Sztokholmie. Możemy obiecać, że SEO Vibes Conference w Budapeszcie również będzie wydarzeniem na najwyższym poziomie. Wszystkich chętnych zachęcamy do niezwlekania z zakupem biletu, bo ich pula szybko się wyczerpuje – dodaje Patrycja Górecka, Head of Marketing & PR, WhitePress.
Ostatnie bilety na SEO Vibes Conference w Budapeszcie
Bilety na pakiet Jazzy (dwudniowy udział) zostały już wyprzedane, ale wciąż można kupić wejście na główny dzień SEO Vibes Conference, czyli wykłady, networking, przerwy kawowe oraz udział w afterparty.
Z kodem SEOVibes20 obowiązuje 20 % zniżka.
Sprawdź agendę wydarzenia TUTAJ.
Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.