Dziś Izba ogłosiła drugą edycję Konkursu. Jest to kontynuacja misji PIPT w zakresie rozwijania i odkrywania talentów wśród studentów, oraz budowania mostów między światem akademickim a sektorem gospodarczym. Konkurs adresowany jest przede wszystkim do osób z głowami pełnymi pomysłów, sercami bijącymi dla designu oraz wizją przyszłości branży targowej.
Polska Izba Przemysłu Targowego aktywnie angażuje się w działania skierowane do młodych profesjonalistów stąd pomysł na Konkurs, który ma na celu promowanie innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań architektonicznych w branży wystawienniczej i eventowej, z naciskiem na wysoką jakość usług, strategię zero netto emisji CO i podkreślenie roli targów w rozwoju firm i produktów.
Do udziału w Konkursie zaproszeni są studenci z uczelni w całej Polsce, którzy kształcą się w kierunku projektowania wnętrz, stoisk targowo-wystawienniczych oraz przestrzeni użytkowych, jak również w zakresie sztuk pięknych, i którzy wykazują zainteresowanie rolą targów w rozwoju firmy i jej produktów.
Regulamin Konkursu został zaktualizowany, szczególnie w zakresie wymogów dotyczących wniosków konkursowych oraz aspektów, na które Jury będzie zwracać szczególną uwagę. Wszystkie niezbędne informacje dla uczestników, w tym zaktualizowany Regulamin i harmonogram Konkursu, znajdują się TUTAJ.
W drugiej edycji wprowadzona została dodatkowa nagroda Eco-Innovator, którą Jury może przyznać za projekt, który będzie się szczególnie wyróżniał jako przykład zrównoważonego stoiska / ekspozycji targowej.
Uczestnictwo w Konkursie daje studentom możliwość zaprezentowania swoich prac oraz swojego potencjału przed przedstawicielami branży i ekspertami, co może otworzyć przed nimi drzwi do kariery, licznych współprac oraz udziału w ważnych projektach w branży wystawienniczej i eventowej.
Dla uczestników przewidziane są atrakcyjne nagrody:
▪ Pierwsze miejsce (Zwycięzca) – stypendium o wartości 3 000 zł netto
▪ Drugie miejsce – stypendium o wartości 1 500 zł netto
▪ Trzecie miejsce – stypendium o wartości 1 000 zł netto
Wszyscy laureaci otrzymują również bilety wstępu na wybrane targi oraz dyplomy, a także szansę na odbycie stażu w firmie projektującej stoiska
Druga edycja Konkursu „Design For Future” to przede wszystkim wyzwanie. Polska Izba Przemysłu Targowego oczekuje od studentów propozycji, które będą nie tylko kreatywne, ale również praktyczne i przemyślane. Pomysłów, które mają szansę wpłynąć na kształt i rozwój branży targowej w najbliższych latach i dostarczą odpowiedzi na wyzwania, przed jakimi stoi branża targowa.
Studencie, już dziś zaplanuj swój udział w Konkursie, który jest szansą na zaprezentowanie swojego talentu, wymianę doświadczeń i nawiązanie cennych kontaktów ze światem biznesu!
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.