Logo

Marketing MIX

Focus Nation (IF Nation Group) z kampanią na 5-lecie platformy in.PZU.pl

25 września br. wystartowała kampania platformy inwestycyjnej in.PZU.pl pod hasłem „inWESTUJĘ na in.PZU.pl”. Za opracowanie strategii komunikacji oraz kreację i produkcję kontentu do kampanii odpowiada zespół Focus Nation (IF Nation Group).

Kampania  jest skorelowana z piątymi urodzinami platformy inPZU (którą TFI PZU uruchomiło w 2018 roku). Bierze w niej udział influencer i ekspert finansowy Tomasz Jaroszek, znany z kanału Doradca.tv, który przybliża inwestowanie w fundusze indeksowe będące wyróżnikiem platformy.

Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa.

Do strony www. kieruje komunikacja w kanałach SoMe (FB, Instagram, X) oraz 30” film + 6” bumper emitowany na YT.

W kampanii wykorzystano również content video przygotowany przez Tomka Jaroszka. Na stronie www oraz na kanale YT eksperta można obejrzeć webinar wyjaśniający, jak zacząć w ogóle inwestować oraz czym jest inwestowanie pasywne. Kampanię wspierają również e-mailingi.


Więcej newsów z branży TUTAJ.