Logo

Marketing MIX

Atlas Fachowca w nowej odsłonie

Najnowsze wydanie magazynu Atlas Fachowca jest już dostępne w nowym serwisie online. Od teraz w szybki i wygodny sposób przy użyciu smartfona, komputera czy tabletu zapoznać się z artykułami, filmami i poradami ekspertów ATLAS.

„Atlas Fachowca” to jeden z nielicznych magazynów skierowanych do wykonawców remontowo-budowlanych, a także jedyny w branży, który jest bezpłatnie dostarczany do Fachowców z całej Polski. Zawiera informacje o produktach i technologiach, ale przede wszystkim porady związane z wykonawstwem. Ukazuje się już od 12 lat i wydawany jest w 60 tys. egzemplarzy. Grupa Atlas wychodząc naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, rozbudowuje czasopismo w wersji online. Najnowszy, 47 numer można przeczytać już w zupełnie nowej odsłonie. Digitalowa forma publikacji umożliwia dotarcie ze specjalistyczną wiedzą do szerszego grona Fachowców, którzy nie otrzymują magazynu drukowanego – ten zarezerwowany jest jako egzemplarz bezpłatny dla uczestników programu lojalnościowego Fachowiec Atlasa.

Redakcja zapowiada, że treści w serwisie online będą publikowane regularnie, bez względu na terminarz wydań drukowanych. Zatem warto do serwisu zaglądać częściej po świeżą dawkę informacji branżowych.

– Widzimy, że fachowcy są bardzo aktywni w Internecie. Chętnie poszukują porad i inspiracji, a także sami stają się twórcami. Są obecni w social mediach, a jednym z najlepszych tego przykładów jest grupa na Facebooku „ATLAS – zŁAPmy się!”, która liczy już niemal 17 tys. członków. Wielu z nich to zawodowcy, ale także pasjonaci, którzy z własnej pracy uczynili sposób na życie – publikując jej efekty w Internecie.  Chcemy do nich docierać szybciej i częściej niż dotychczas. Z tego powodu podjęliśmy decyzję, by tworząc nasz magazyn mocniej postawić na online – tłumaczy Aneta Dobrzyńska, Kierownik Komunikacji Branżowej Grupy Atlas.

– Zależy nam, by przedstawiciele branży, a także hobbyści interesujący się budowlanką jak najszybciej dowiedzieli się o nowym wydaniu naszego magazynu. W tym celu szeroko komunikujemy wersję online na naszej stronie internetowej oraz w social mediach marki. Prowadzimy też kampanie promocyjne w Meta i Google dodaje Aneta Dobrzyńska.


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.

TAGS