„Gdzie zamieszkać” to jedna z najczęściej nagradzanych polskich kampanii ostatnich lat. Po tegorocznym sukcesie podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz na Golden Drum International Festival of Creativity 2023, przyszedł czas na sukcesy na rodzimym, polskim rynku. McCANN POLAND w ramach konkursu KTR otrzymał nagrody w kategoriach :
Best of:
Złoto:
Srebro:
– Bardzo cieszymy się, że nasza kampania została doceniona również przez polski rynek kreatywny. Wierzymy, że kampania „Gdzie zamieszkać” nie pozostanie bez pozytywnego wpływu na zmianę narracji dotyczącej tematu pojawienia się uchodźców w naszym kraju – powiedział Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCANN Poland i zdobywca tytułu „Creative Director of The Year na Golden Drum International Festival of Creativity 2023.
Gdzie zamieszkać – to zaawansowana platforma, dzięki której obywatele Ukrainy w łatwy i przystępny sposób mogą znaleźć odpowiadające ich potrzebom miejsce do życia, sprawdzając dostępne w danym mieście oferty zatrudnienia i uśrednione koszty życia.