Logo

Marketing MIX

McCANN Poland ze statuetkami na Festiwalu Klubu Twórców Reklamy

Podczas tegorocznego festiwalu Klubu Twórców Reklamy 2023, projekt „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzony przez McCANN Poland dla marki Mastercard – został nagrodzony łącznie pięcioma wyróżnieniami. W tym roku platforma pomagająca uchodźcom w znalezieniu nowego miejsca do życia została już uhonorowana najwyższymi laurami podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz Golden Drum International Festival of Creativity 2023, stając się jedną z najważniejszych kampanii tego roku.

„Gdzie zamieszkać” to jedna z najczęściej nagradzanych polskich kampanii ostatnich lat. Po tegorocznym sukcesie podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz na Golden Drum International Festival of Creativity 2023, przyszedł czas na sukcesy na rodzimym, polskim rynku. McCANN POLAND w ramach konkursu KTR otrzymał nagrody w kategoriach :

Best of:

  • TECHNOLOGY (Technology in communication, Direct)
  • COMMUNICATION (Use of Data)

Złoto:

  • COMMUNICATION (Online, Real Time Communication),
  • COMMUNICATION (Online, Website)

Srebro:

  • COMMUNICATION (Creative Strategy, Korporacyjna Misja & Odpowiedzialność́ Społeczna)

Bardzo cieszymy się, że nasza kampania została doceniona również przez polski rynek kreatywny. Wierzymy, że kampania „Gdzie zamieszkać” nie pozostanie bez pozytywnego wpływu na zmianę narracji dotyczącej tematu pojawienia się uchodźców w naszym kraju – powiedział Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCANN Poland i zdobywca tytułu „Creative Director of The Year na Golden Drum International Festival of Creativity 2023.

Gdzie zamieszkać – to zaawansowana platforma, dzięki której obywatele Ukrainy w łatwy i przystępny sposób mogą znaleźć odpowiadające ich potrzebom miejsce do życia, sprawdzając dostępne w danym mieście oferty zatrudnienia i uśrednione koszty życia.