Logo

Marketing MIX

Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ Algorytmy zmiany

Rada Reklamy zaprasza do udziału w kolejnej edycji konferencji Reklamuję Etycznie. W tym roku tematami wiodącymi będą #algorytmy #zmiana #AI #dezinformacja #transformacja #etyka #reklama
i

Czego można się spodziewać?
i

  • Rozmów na ważne tematy
  • Solidnej dawki aktualnej wiedzy
  • Stawiania odważnych, trudnych pytań
  • Doborowej stawki ekspertek i ekspertów
  • Prezentacji najnowszych publikacji, analiz i raportów Rady Reklamy
  • Dyskusji z autorami naszych publikacji
    i

Najważniejsze tematy konferencji
i

  • Czy AI skonsumuje nasz świat?
  • Ludzka inteligencja i sztuczna inteligencja – scenariusze dla naszego świata
  • Etyka we władzy algorytmów?
  • Reklama dźwignią zmiany w transformacji ekonomicznej?
  • Transparentność i etyka przekazu
  • Język kreujący świat – archetypy społeczne i kulturowe w reklamie

Panelistami i panelistkami wydarzenia będą między innymi: prof. Andrzej Dragan, dr Katarzyna Bąkowicz, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dr Tomasz Rożek, dr Katarzyna Kasia, Tomasz Raczek, Olga Drenda, Jan Wróbel, prof. Jan Kreft, prof. Bolesław Rok, Artur Kurasiński.

Moderację wzięli w swoje ręce Magdalena Rigamonti, Anna Piekutowska, Patrycjusz Wyżga, Agnieszka Gozdyra, Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin, Anna Wittenberg, dr Tomasz Terlikowski.

Rejestracja jest otwarta Wystarczy jedno kliknięcie. Liczba bezpłatnych miejsc ograniczona.

REJESTRACJA

Więcej informacji na stronie: Algorytmy zmiany

SoMe: FB/META   LinkedIn

Pomysłodawcą i organizatorem konferencji jest Rada Reklamy, organizacja pozarządowa non-profit. Rada Reklamy jest organizacją, która stworzyła i zarządza pierwszym w Polsce systemem samoregulacji w obszarze reklamy. Tworzymy, chronimy i promujemy standardy etycznej reklamy. W ramach działań statutowych organizujemy działania  edukacyjne skierowane do przedsiębiorców i konsumentów w ramach projektu GENETYCZNI.


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.