Według badań aż 52% Polaków angażuje się w akcje dobroczynne. Większość z nas wspiera je jednak jednorazowo (przekazując datki w trakcie zbiórek, 1,5% z podatku, czy włączając się w konkretne zbiórki internetowe) . Tymczasem, jak raportują fundacje i organizacje, aby móc pomagać, potrzebne jest stałe wsparcie, które umożliwia długofalowe planowanie działań. Dlatego też Maczfit wraz z Fundacją Herosi, wystartowali z kampanią pod hasłem „Podaruj pomoc NA CAŁY RAK”, która zachęca do systematycznej pomocy. Bo w sztuce pomagania, tak samo jak w dbaniu o zdrowie i samopoczucie, liczy się regularność i dobre nawyki.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na potrzebę regularnego wspomagania podopiecznych Fundacji Herosi oraz zachęcenie jak największej liczby odbiorców do wsparcia Herosów nawet drobnymi, ale cyklicznymi kwotami. W ramach akcji Maczfit po raz kolejny dołącza do grona darczyńców Herosów, a oprócz tego do 23.12.2023 r. będzie przekazywał 5 zł od każdego zamówienia złożonego przez klientów.
– W Maczfit wiemy, jak ważna jest regularność – niezależnie od tego, czy mówimy o zdrowiu i dobrym samopoczuciu czy wspieraniu osób w potrzebie. Dlatego w tym miesiącu w ramach działań społecznych skupiamy się na zachęceniu do cyklicznego angażowania się w pomaganie. Wiemy, jak wiele na rzecz swoich podopiecznych robi Fundacja Herosi, tworząc wspólnie nową kampanię „Podaruj pomoc NA CAŁY RAK”, chcemy pomóc w zrobieniu jeszcze więcej dla chorych dzieci – komentuje Anna Chylewska, Dyrektor Operacyjno-Wykonawcza w Maczfit.
Fundacja Herosi kompleksowo wspiera młodych pacjentów onkologicznych, wspomagając ich w takich obszarach jak: innowacyjny sprzęt medyczny, leki, chemia czy lepsze życie na oddziale. Cykliczne darowizny pozwalają z wyprzedzeniem planować działania, kreować stabilność finansową, przewidywalność budżetu, zmniejszają koszty, a w rezultacie zwiększają skuteczność działań pro publico bono.
– Powstaliśmy po to, by umożliwić każdemu dziecku dostęp do najnowocześniejszego i najlepszego leczenia onkologicznego w Polsce. Działamy kompleksowo – wspierając również te codzienne elementy zmagania się z chorobą, których nie widać gołym okiem. Płynność finansowa to, zaraz oprócz naszego ogromnego zaangażowania, jeden z najważniejszych czynników pozwalających nam na sprawne i rzetelne niesienie pomocy. Bardzo się cieszymy, że mamy w naszej misji takiego sojusznika jak Maczfit – dodaje Małgorzata Dutkiewicz, Prezes Fundacji Herosi.
Kampania będzie widoczna w social mediach oraz na stronach Maczfit i Fundacji Herosi. Udział w niej wezmą również influencerzy i ambasadorzy związani z marką. Za koncept kampanii, kreacje graficzne oraz działania PR odpowiedzialna jest agencja Great Minds, będąca częścią Garden of Words Group.
Więcej newsów z branży TUTAJ.