Logo

Nieskategoryzowane

Gadżety reklamowe: Podsumowanie 2023, prognozy na 2024 r. | Dominik Markocki, Whitebox

Dominik Markocki, CEO Whitebox przygląda się działaniom i trendom na rynku artykułów promocyjnych, a także analizuje wyzwania i prognozy na kolejny rok.

Trend roku 2023

Za Trend roku 2023 uznaje zwracanie uwagi Klientów na etykę produkcji gadżetów reklamowych. Ważnym aspektem jest nie tylko ekologiczny lub nadający się do recyklingu materiał, ale też pochodzenie tych materiałów oraz kontrola procesu produkcji.

Największy sukces roku 2023

Ustabilizowanie się cen u dostawców a nawet ich obniżka przed sezonem świątecznym.

Największy kryzys / wyzwanie / problem w 2023 dla branży 

Ten rok, wg mojej opinii, był wolny od kryzysów / Problem to skrócenie okresu końcowo-rocznego o jeden miesiąc, sezon wystartował w październiku, a nie we wrześniu / Wyzwaniem była obsługa klientów w wysokim sezonie, gdy nagle wystartowała sprzedaż.

Trendy/ prognozy/wyzwania na 2024

Trendem na rok 2024 będzie zwiększenie uwagi na pochodzenie produktów i ich etyczną produkcję. Prognozuje, że rok 2024 będzie porównywalny do roku 2023 pod względem obrotów i zamówień, jednak ostatni kwartał, może być znacząco lepszy od tegorocznego w związku z napływem środków z UE. Wyzwaniem będzie utrzymanie dotychczasowego wzrostu dochodu przyplanowanych inwestycjach oraz wzroście kosztów pracowniczych.

Dominik Markocki, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, CEO Whitebox, oraz ekspert w dziedzinie gadżetów reklamowych. Kiedy nie sprawuje roli lidera biznesowego, jestem mistrzem w równoważeniu bycia mężem, ojcem, biegaczem i… pilotem myśliwca jednocześnie – no cóż, ta ostatnia pozycja ciągle wisi w powietrzu!


Więcej podsumowań można przeczytać TUTAJ.