– Jednym z kluczowych komponentów działań CSR jest troska o ekologię. Widzimy po zamówieniach, jak z kwartału na kwartał coraz więcej firm bierze to sobie do serca. I do budżetu! – mówi Filip Godecki z TIPU.
Roślinne Etui
– Miło mi powiedzieć, że goście Festiwalu Marketingu jak zwykle mieli nosa do gadżetów. Niedawno Roślinne Etui zdobyło wyróżnienie w konkursie Supergift, a teraz mocno wyróżnia się sprzedażowo – komentuje Godecki. Gadżet to prześlicznie zaprojektowany zestaw do uprawy rośliny w dopasowanym pudełeczku – wprasowance. W pudełeczku znajdziemy wybrane nasiona, doniczkę i podłoże w formie sprasowanego krążka torfu.
Chrobotek w betonowej doniczce
Mech chrobotek to wyjątkowo estetyczna, puchata roślinka rodem ze Skandynawii. W połączeniu z elegancką, betonową doniczką i subtelnym brandingiem, chrobotek to stylowy wybór. Gadżet nie wymaga podlewania, pobiera wilgoć z powietrza. – Jeśli powietrze jest zbyt suche i po pewnym czasie chrobotek zacznie tracić wilgoć, wystarczy np. zanieść go na kilka godzin do łazienki. Oprócz tego, wystarczy na niego czule patrzeć – mówi przedstawiciel TIPU.
Bukiet w fiolce
Zwykłe bukiety są piękne, ale mają jedną wadę: po kilku dniach lądują w koszu. A gdyby tak bukiet był w fiolce, zamiast w formie ciętych kwiatów? W szklanej fiolce zatkanej korkiem znajdują się wybrane nasiona i dodatki, które ułatwią wzrost roślin. Wystarczy wysypać zawartość do doniczki lub na ziemię i podlać. Po kilku dniach bukiet zacznie rosnąć i zostanie z klientem na bardzo długo!
Produkty firmy TIPU będzie można zobaczyć na żywo w dniach 14-15.02.2024 r. w Warszawie na targach PROMO SHOW. Hala 3, stoisko B8.
Więcej newsów z branży TUTAJ.