Forum Branży Eventowej to doskonała okazja do zaprezentowania swojej oferty, nawiązania ciekawych kontaktów z potencjalnymi partnerami, a także do poznania nowych trendów i rozwiązań w organizacji imprez. Nie może na niej zabraknąć marek, które dostarczają wartość w łańcuchu dostaw produkcji eventowych. Jedną z takich firm jest Spice for Space, a jej projekty i produkcje stoisk targowych, stref expo i scenografii eventowych od kilkunastu lat towarzyszą markom podczas ważnych dla nich wydarzeń, w Polsce i za granicą.
Jak w pełni wykorzystać potencjał targów? Kluczem jest odpowiednie zaprojektowanie i przygotowanie stoiska, które będzie przyciągać uwagę, angażować odwiedzających i pokaże markę jako ciekawego dostawcę rozwiązań. Warto zaskoczyć odbiorców i pokazać własne możliwości.
– Naszym celem było odwrócenie standardowej sytuacji, gdzie to gospodarz stoiska zachęca do kontaktu. Chcieliśmy, żeby to właśnie uczestniczki i uczestnicy targów byli na tyle zaciekawieni, że zapytają o markę, która prezentuje się przed ich oczami – komentuje Filip Jędrzejczyk, brand manager Spice for Space.
Niebieskie stoisko z kilkoma wyraźnymi, żółtymi akcentami faktycznie wyróżniało się w otoczeniu. Kobaltowa przestrzeń przyciągała oko i dawała chwilę wytchnienia do pracy i spokojnych rozmów.
Ważnym aspektem projektu była ekologia, a także ekonomia. Stanowisko Spice for Space podczas FBE wykonane było z elementów, które już przynajmniej raz występowały na jakimś wydarzeniu. Na przykład lada recepcyjna jeszcze trzy tygodnie temu była Djką podczas eventu. Zaadaptowano używane wcześniej przedmioty, przemalowano je na niebiesko i żółto, żeby dać im szansę zaistnienia po raz kolejny. Nowy kolor to sposób, aby użyć ich ponownie, co jest korzystniejsze zarówno dla środowiska, jak i portfela.
Przez 8 godzin trwania Forum Branży Eventowej warszawską halę Expo XXI odwiedziło ponad 2 500 osób, czyli potencjalnie niebieską przestrzeń zobaczyło około 5 000 oczu.
– Przeprowadziliśmy ponad 120 rozmów i każda rozpoczynała się od zachwytu – olśnienia. To tym bardziej motywujące, jeśli będziemy wierzyć, że większość oczu, to oczy pracowników/właścicieli agencji eventowych, którzy są pomostem do swoich klientów i partnerów, a ci dalej – do swoich klientów… Tak właśnie działa dobry pomysł i projekt. – uzupełnia Danka Szczepaniak-Bury, brand manager Spice for Space.
Więcej newsów z branży TUTAJ.