Akademia Handlowca jest wydarzeniem organizowanym od 10 lat. Tym razem najlepsi handlowcy i managerowie sprzedaży spotkają się 22 kwietnia w Teatrze Syrena w Warszawie, by zdobyć nowe narzędzia sprzedażowe i wzmocnić swoją motywację.
W tym roku Akademia Handlowca będzie nosić tytuł Power Day, tworząc w ten sposób unikalną okazję do zanurzenia się w atmosferę pełną energii, siły i determinacji, które wspólnie wprowadzą uczestników na wyższy poziom umiejętności sprzedażowych. Power Day to nie jest tylko wydarzenie – to inspirująca podróż, gdzie uczestnicy będą mieli szansę doświadczyć potężnej siły transformacji i zyskać narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesów na dzisiejszym, dynamicznym rynku.
Wśród prelegentów znajdują się:
- Roman Kawszyn – akredytowany Mentor EIA EMCC. Charyzmatyczny lider i mówca. Trener Sprzedaży. Studiował we Włoszech. Twórca marki i filozofii sprzedaży AL FIANCO. Autor i współautor sześciu książek („Pragnę”, „Techniki Obrony Ceny”, „Pierwsze skrzypce”, „Motivazione”, „Shut up! Modelowe Badanie Potrzeb”, „Techniki sprzedaży zdalnej”) oraz wielu audiobooków. Szkolił zespoły handlowe w Europie, USA i Azji. Ekspert telewizyjny w zakresie sprzedaży i motywacji. Jego artykuły ukazują się w czasopiśmie „Nowa Sprzedaż” i „As Sprzedaży”.
- Szymon Lach – aktywny sprzedawca, trener sprzedaży i autor podcastu Dobra Sprzedaż, który śledzi ponad 3,500 Ludzi Sprzedaży. Do tego właściciel agencji rekrutacyjnej, która pozyskuje dla swoich Klientów wyłącznie ludzi sprzedaży. Prywatnie mąż i tata 10-miesiecznęj Łucji, perkusista – amator.
- Andrzej Zdanowski – trener/praktyk/autor. Wykładowca studiów MBA. Certyfikowany „Trener Zmian”. Prezes Fundacji Wartości Fundamentem. Autor książki „Typologia osobowości w praktyce czyli jak ułatwić sobie życie” oraz współautor książki „Sięgaj dalej – scenariusze szkoleń biznesowych”. Prelegent konferencji „Maksimum osiągnięć” z Brian Tracy. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołami – budowania, motywacji oraz przywództwa.
- Sebastian Kotów – jeden z najlepszych psychologów biznesu w Polsce. Przedsiębiorca, doświadczony menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem biznesowym. CEO firmy doradczej Institute of Behavioral Design oraz partner w firmie badawczej Neurohm. Wykładowca zarządzania na studiach MBA i EMBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Pasjonat i popularyzator psychologii. Autor 7 bestsellerów oraz 25 poradników z zakresu samodoskonalenia, rozwoju osobistego oraz psychologii zarządzania. Specjalizuje się w obszarze emocji i motywacji, przywództwie transformacyjnym, zmianie oraz zarządzaniu zaufaniem. W ostatnich 10 latach prowadził ponad 800 wykładów, w których uczestniczyło ponad 500 tysięcy osób z 82 krajów świata.
- Ewa Wilmanowicz – mówca biznesowy i motywacyjny, doradca ds. budowania reputacji, wykładowca akademicki na studiach podyplomowych, MBA i DBA. Absolwentka Universite d’ Angers i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Autorka książek biznesowych i artykułów naukowych z obszaru reputacji oraz wpływu. Założycielka Instytutu Reputacji Osobistej i Organizacji.
- Paweł Jaczewski – menedżer i handlowiec w Wydawnictwie MT Biznes. Od ponad 10 lat związany ze sprzedażą i obsługą klienta, czyta ponad 100 książek rocznie i współdecyduje, które książki warto wydać w Polsce. Masowo „testuje” wiedzę z książek w codziennej pracy. Z książek MT Biznes i innych wydawnictw czerpie dobre praktyki sprzedaży i pracy z klientami.
- Martyna Goździuk – właścicielka ViBRAND, firmy zajmującej się tworzeniem filmów i video marketingiem dla firm B2B. Specjalizuje się w budowaniu zaufania. Pomaga małym i średnim firmom wystąpić krok przed konkurencję i zdobywać uwagę potencjalnych klientów dzięki video. Szuka w firmach tego, co mają wyjątkowego i wyróżniającego, aby móc zwiększać wyniki sprzedażowe i rozpoznawalność swojej firmy.
- Witold Kowalski – mentor, konsultant, trener i CEO z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem biznesowym. Wprowadził do Polski Nike Poland, filię światowego lidera rynku sportowego, i zarządzał nią przez trzynaście lat. Założyciel polskiego oddziału i przez siedem lat dyrektor generalny Telepizza Poland, znanej hiszpańskiej sieci dostawy pizzy. Mentor w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej, Akademii Menadżera Innowacji PARP oraz Fundacji Liderek Biznesu. Holistyczny konsultant, który przez dwanaście lat prowadzenia własnej firmy WK Profit Consulting pomógł ponad stu siedemdziesięciu przedsiębiorstwom z kilkudziesięciu sektorów i wielu krajów przyśpieszyć rozwój, wyjść z kłopotów oraz dostosować się do zmiennej sytuacji rynkowej.
- Artur Sójka – mówca, trener, autor książki i praktyk z zakresu networkingu i sprzedaży przez rekomendacje. Prowadzi Biznes Klub Polska, organizację rekomendacji biznesowych. Jego hasło brzmi: Zmieniam kontakty w kontrakty i uczę innych jak to robić. Działa na rynku od 2007 roku. Przeprowadził w tym czasie tysiące sesji moderowanego networkingu, występował na dziesiątkach konferencji, przeprowadził szkolenia dla działów sprzedaży największych światowych marek, takich jak IBM, Nowy Styl Group, Strauss Cafe Poland, Deloitte, Savills, Royal Bank of Scotland, Allianz, Unum i wiele innych.
- Rafał Pasenik – trener, mentor i doradca w Gastro. Z branżą gościnności związany od ponad 25 lat. Wspiera, szkoli i rozwija najlepszych w branży. Z jego usług korzystają między innymi Hotele Puro, Arłamow, Accor, Lagardere, Aioli, Schronisko Bukowina, Złotopolska Dolina, Hotel Bania, Ambra, Shuum, Tutti Santi, Złoty Groń, InoWino, Hotel Warszawa i wielu innych. Jego autorskie szkolenia obejmują obszar profesjonalnej obsługi kelnerskiej, organizacji różnorodnych przyjęć, sugestywnej sprzedaży, skutecznego rozwiązywania reklamacji i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas serwisu. Menedżerom pomaga w budowaniu swojej pozycji skutecznego lidera. Z pasją i zaangażowaniem Rafał pomaga zarówno początkującym, jak i doświadczonym profesjonalistom w gastronomii. Jego kursy są dedykowane klientom z różnych segmentów, od fast casual po top premium.
- Łukasz Piątek – zawód sprzedawca, manager, trener. Uzależniony żyjący w trzeźwości. Jak wiele osób przeszedł drogę od praktykanta do managera ale to co go wyróżnia to wiarygodność poprzez fakt, że zaliczył również drogę powrotną w dół, zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym. Uwielbia nowe wyzwania a często spotykane hasło w sprzedaży „Nie da się!” stanowi dla niego zapalnik do działania. Finalista Sales Angels 2022
- Ilona Sodolska – kolorystka, szkoleniowiec i mówca. Od 2017 roku edukuje, jakie znaczenie mają kolory w biznesie. Przygotowuje dyrektorów, szkoleniowców i właścicieli firm do sesji wizerunkowych i wystąpień publicznych. Doradza, jak zwiększyć zaufanie klientów i partnerów biznesowych dzięki kolorom oraz spójnemu i wyróżniającemu się wizerunkowi biznesowemu.
22 kwietnia uczestnicy dowiedzą się m.in. o tym, co wpływa na sukces sprzedaży, jakie są narzędzia handlowca XXI wieku i jak kolory mogą zwiększyć wyniki sprzedażowe.
Więcej info, bilety: https://powerday.kawszyn.pl/
OOH Magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.