Logo

Marketing MIX

Thermomix® i BeDiet Ewy Chodakowskiej wspólnie zachęcają Polaków do dbania o zdrowie

Z końcem stycznia producent wielofunkcyjnego urządzenia Thermomix® oficjalnie rozpoczyna współpracę z marką BeDiet – platformą oferującą diety online, której założycielką i twarzą jest znana „trenerka Polaków” Ewa Chodakowska.

Współpraca ta obejmuje m.in. opracowanie zdrowych przepisów kulinarnych, współorganizację konkursu z atrakcyjnymi nagrodami, czy live w mediach społecznościowych. Wszystko po to, by zarazić Polaków miłością do sportu i dbania o to, co jedzą.

Współpracę marek Thermomix® i BeDiet otwiera publikacja kolekcji „Dieta BeDiet na Thermomix”, powstała we współpracy Działu Przepisów Thermomix® i dietetyków marki BeDiet. Kolekcja dostępna jest na platformie z przepisami Cookidoo® od 30 stycznia. Aż 50 pomysłów na pyszne i zdrowe posiłki – śniadania, przekąski, obiady i kolacje, z których bez wysiłku można ułożyć dietetyczny jadłospis i zaplanować go na cały tydzień. Wśród przepisów znajdują się takie propozycje jak: cynamonowa owsianka z borówkami i kokosem, sałatka z soczewicą, suszonymi pomidorami i oliwkami, curry szpinakowo-kalafiorowe z ryżem czy bowl z ciecierzycą i kaszą bulgur.

Marki opracowały również wspólny e-book, w którym zawarte zostały informacje o zasadach komponowania zdrowych posiłków, a także o funkcjonalnościach urządzenia Thermomix®, które ułatwiają i przyspieszają ich przygotowywanie. E-book dostępny jest w sprzedaży na platformie BeDiet.

Współpraca obejmuje także aktywności w mediach społecznościowych Thermomix® i BeDiet. Już 30 stycznia wystartował tam konkurs dla obserwatorów obu marek, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, m.in. najnowsze urządzenie Thermomix® TM6 oraz abonamenty BeDietTV. W planach jest też transmisja live z gotowania zdrowych przepisów na profilu Facebook i YouTube marki Thermomix®.

Marka Thermomix® od dawna stawia w swoich działaniach na promocję zdrowych nawyków żywieniowych, systematycznie udostępniając na platformie Cookidoo® kolekcje przepisów, dostosowanych do różnych potrzeb dietetycznych. Z początkiem stycznia na platformie opublikowano propozycje diet pudełkowych w trzech wariantach kalorycznych, które zostały entuzjastycznie przyjęte przez użytkowników Thermomix®. Rozpoczęta właśnie współpraca z marką Ewy Chodakowskiej to kolejny krok twórców wielofunkcyjnego urządzenia ku promocji zdrowego żywienia wśród Polaków.


Więcej newsów z branży TUTAJ.