Logo

Marketing MIX

Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé kolejną edycję akcji Ratuj Pszczoły

Producent płatków śniadaniowych i śniadaniowych batonów zbożowych Nestlé powierzył agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej już 7. edycji akcji Ratuj Pszczoły.

Pszczoły miodne są ważnymi zapylaczami kwiatów, owoców i warzyw. Wszystkie pszczoły miodne są chętnie ze sobą współpracującymi owadami społecznymi. Niestety, w dzisiejszym świecie pszczoły są zagrożone i potrzebują naszej pomocy. Możemy je wspierać biorąc udział w akcji organizowanej przez producenta pysznych płatków śniadaniowych i śniadaniowych batonów zbożowych Nestlé – nasiona roślin miododajnych, które można otrzymać w naszej akcji, można zasiać w swoim domu w doniczce, w ogrodzie, w parku. W ten sposób stworzymy miejsca przyjazne pszczołom.

Zgłoszenia do akcji przyjmowane są od 1 marca do 30 kwietnia 2024 roku lub do wyczerpania puli nasion. Aby wziąć udział w akcji należy kupić produkt śniadaniowy objęty promocją, a następnie zgłosić się po nasiona poprzez formularz na stronie Nestlé.

Wystarczy podać kod kreskowy z opakowania (cyfry znajdujące się pod kodem kreskowym), dane do wysyłki, złożyć wymagane oświadczenia i przesłać swoje zgłoszenie. W przypadku pozytywnej weryfikacji, na dane adresowe wskazane w zgłoszeniu, zostanie przesłane opakowanie nasion szybko kwitnących roślin miododajnych.

Okres sprzedaży produktów promocyjnych trwa od 1 stycznia 2024 r. do 30 kwietnia 2024 r., a okres przyjmowania zgłoszeń trwa od 1 marca 2024 r. do 30 kwietnia 2024 r. lub do wyczerpania puli nasion. Pełna lista produktów biorących udział w akcji jest podana w regulaminie dostępnym na stronie: www.uniqueone.pl oraz na https://www.nestle-cereals.com/pl/regulamin.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: wsparcie koncepcyjne, kreacje opakowań, projekty graficzne landing page’a, dystrybucję nasionek, organizację i obsługę akcji.


Więcej newsów z branży TUTAJ.