Logo

Marketing MIX

Kamil Stoch i ATLAS budują Kadrę Mistrzów

W tym roku jednym z kluczowych budowlanych trendów jest termomodernizacja. Marka ATLAS, która posiada kompleksową ofertę produktów ociepleniowych, rozpoczyna właśnie kampanię dotyczącą prac elewacyjnych, skierowaną przede wszystkim do fachowców. Twarzą kampanii jest mistrz w swoim fachu, Kamil Stoch.

Coraz większa świadomość ekologiczna, rosnące koszty energii oraz programy wsparcia finansowego pozwalają przewidywać, że wielu inwestorów zdecyduje się w tym sezonie na termomodernizację. Docieplać będziemy zarówno duże budynki przemysłowe, jak i domy jednorodzinne – bo na takie inwestycje można pozyskać dofinansowanie (np. w programie Czyste Powietrze).

W ten rynkowy trend wpisuje się Grupa ATLAS.

– Nasze wieloletnie doświadczenie pretenduje nas do tego, aby w temacie termomodernizacji być ekspertem, doradcą i opiekunem fachowców, stąd pomysł stworzenia mistrzowskiej kampanii, z Mistrzem w roli głównej. – powiedziała Aneta Dobrzyńska, Kierownik Komunikacji Branżowej ATLAS.

ATLAS do współpracy zaprosił Mistrza w swoim fachu – Kamila Stocha. Polski skoczek od lat jest twarzą marki i jej ambasadorem, ale tym razem jego zaangażowanie będzie jeszcze większe, gdyż weźmie aktywny udział w różnych działaniach związanych z całą akcją. W sieci już pojawił się pierwszy teaserowy film, w którym Mistrz narciarski zatrudnia się, by wkrótce kompletować Kadrę Mistrzów, bo jak sam mówi: dobrze, gdy Mistrzowie pracują razem. Kamil Stoch ma tu na myśli m.in. fachowców, sprzedawców i szkoleniowców, którzy będą uczyć, jak stosować produkty ATLASA, by skutecznie ocieplać i termomodernizować budynki.

ATLAS

– Cieszy mnie, że ATLAS myśli kompleksowo. W sporcie wpływ na wynik ma wiele czynników, które muszą ze sobą współgrać. Szkoleniowiec, treningi, wysokiej klasy sprzęt… I takie jest podejście ATLASA, który zapewnia fachowcom kompleksową usługę – od dobrych jakościowo i przyjaznych w użytkowaniu produktów, poprzez doradztwo przy sprzedaży oraz promocje cenowe, po szkolenia, podczas których „na żywo” nauczą się, jak z produktów właściwie korzystać. Takie profesjonalne podejście to gwarancja satysfakcji fachowców. – stwierdził Kamil Stoch.

Każdy może zostać Mistrzem

Parasolem kampanii będzie koncepcja kreatywna KADRA MISTRZÓW, do której dołączyć mogą wszyscy: doświadczeni fachowcy, ci już pracujący lub dopiero planujący pracować na produktach marki ATLAS. Co więcej, całej kampanii towarzyszy akcja cashbackowa, gdzie za zakup mistrzowskich produktów można uzyskać zwrot pieniędzy. Produktami, które biorą udział w akcji są: GEMINI RS, SILKON BA oraz SALTA N PLUS.

Mistrzowskie szkolenia

Bardzo ważną częścią tej długofalowej kampanii będą również szkolenia! Ich celem jest poszerzenie wiedzy o produktach i ich stosowaniu, czyli wyposażenie Fachowców w zasoby, które są niezbędne, by Inwestor miał poczucie profesjonalnie wykonanej pracy.

– Szkoleniowcy i przedstawiciele techniczni w terenie to nasza duża przewaga. Możemy być tam, gdzie tylko pojawiają się wątpliwości i potrzeba poszerzenia wiedzy. Prowadzimy szkolenia na budowach, jeździmy do większych grup, ale i odwiedzamy Fachowców indywidualnie, zupełnie za darmo. W najbliższym czasie uruchomimy także duże, znakomicie wyposażone i przygotowane do ćwiczeń praktycznych Centrum Szkoleniowe. – dodała Aneta Dobrzyńska, Kierownik Komunikacji Branżowej ATLAS.

Warto podkreślić, że celem szkoleń jest nie tylko poznanie produktów i ich zastosowań, ale także rozwój ogólnej wiedzy technicznej Fachowców oraz umożliwienie im poznawania nowych technologii w budownictwie.

Takie całościowe spojrzenie pozwoli Atlasowi zbudować z grupy Fachowców, sprzedawców i szkoleniowców Kadrę Mistrzów Elewacji. Kampania zaplanowana jest na kilka najbliższych miesięcy. Będzie komunikowana w punktach sprzedaży oraz szeroko w Internecie, w tym w social mediach. Już teraz można obejrzeć na YT video z polskim skoczkiem, a niebawem pojawi się następne.

– Zapraszamy do oglądania i dołączania do nas. Wskocz do Kadry Mistrzów. Bo Mistrzowie powinni pracować razem! – powiedział Kamil Stoch.


Więcej newsów z branży TUTAJ.