W Polsce już blisko 60% firm korzysta z content marketingu w celu budowy i wzmacniania wizerunku, potwierdzając tym samym, że może być to istotne narzędzie w procesie zdobywani zaufania i utrzymywania długofalowej relacji z klientami. A jak to zrobić? Już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach eksperci z grup roboczych IAB Polska podpowiedzą m.in. jak poprawić efektywność i jak zawalczyć o uwagę odbiorców.
Podczas jednodniowego wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję nie tylko poznać najnowsze trendy w content i wideo marketingu, ale także otrzymać praktyczne wskazówki, jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną uwagę grupy docelowej. Konferencje z cyklu HowTo skierowane są zarówno do doświadczonych marketerów, jak i osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w branży marketingowej. Interdyscyplinarny charakter wydarzenia, różnorodność poruszanych tematów, a także spojrzenie na content marketing okiem specjalistów wywodzących się z różnych środowisk pozwala na szersze biznesowe spojrzenie na digital marketing.
– Zależało nam na tym, żeby wśród tematów poruszanych na konferencji znalazły się zarówno te dotyczące strategii, jak i taktyki (rozumianej szeroko – od tworzenia contentu z wykorzystaniem AI po mierzenie jego efektywności). Myślę, że w wydarzeniu warto również wziąć udział ze względów inspiracyjnych – z dużym prawdopodobieństwem uczestnicy poznają na niej rozwiązania, podejścia i narzędzia, których dziś nie stosują w działaniach contentowych, a z których z powodzeniem mogliby zacząć korzystać – mówi Adam Kręgielewski, członek Rady Programowej konferencji IAB HowTo Content Marketing, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska i Head of Strategy & Social Media w Labcon.
Aby content marketing był skuteczny, wymaga on zarówno głębokiego zrozumienia potrzeb, zainteresowań czy problemów grupy docelowej, jak i prowadzenia kompleksowej strategii tworzenia i dystrybucji treści w odpowiednich kanałach dotarcia. Jak to zrobić podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska.
Na przykład Marcin Niemczyk z PBI opowie m.in. o tym, jakie są najważniejsze kanały dotarcia z treściami do polskich internautów, Maciej Józefowicz, Marketing Manager w Mitgo w swojej prelekcji pt. Kiedy marka jest zbyt fajna, zwróci uwagę na to, jak content marketing zamiast szansą, może stać się ryzykiem. Z kolei Tomasz Wileński, CEO iSlay, przybliży temat tzw. super użytkowników oraz tego, jak ich rozpoznać i jak zmierzyć ich zainteresowanie za pomocą branded content. Natomiast o najnowszych trendach w branded content marketingu opowie Marta Wojciechowska, Senior PR, Influencers & Content Manager w Danone. Maciej Kuczyński, Head of Video & Audio Project Team w Ringier Axel Springer Polska, pokaże, jak treść audio przekształca markę w opowieść, która zostaje na dłużej. Tomasz Orłowski, Head of Social Media w Euvic Media, przybliży temat dostosowania treści przekazu do grup docelowych na przykładzie filmu Barbie i grup pokoleniowych, a Nikoletta Mańkowska, CEO & co-founder ViralTalk przedstawi narzędzia AI na TiK Toku i pokaże jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję do produkcji treści.
Wśród prelegentów znajdą się również przedstawiciele takich agencji, firm i instytucji jak: GroupM, GoldenSubmarine, Admitad, Labcon, PanParagon, Ideo Force czy BE Media.
Wszystkich zainteresowanych działaniami content marketingowymi, tworzeniem wysokiej jakości treści oraz rozwojem w branżach takich jak: digital marketing, e-commerce, social media, influencer marketing czy digital PR zachęcamy do udziału w konferencji. Bilety dostępne są w dwóch wariantach cenowych. Dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ przewidziane są rabaty na wydarzenie!
Szczegóły dostępne na stronie IAB HowTo.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu.
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.