Z początkiem kwietnia ruszyła nowa kampania marki Grześki, promująca kultowe Grześki Mega i Grześki Gofree, idealne na wiosnę. W głównych stacjach telewizyjnych, w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki”, emitowany jest spot reklamowy, a w sklepach pojawiły się materiały POS.
– W tym roku kładziemy bardzo duży nacisk na to, aby wszystkie prowadzone działania były komunikowane za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia. Mowa tu nie tylko o prasie, telewizji czy digitalu, ale także specjalnie zaprojektowanych i przyciągających uwagę konsumentów ekspozytorach ustawionych w sklepach – podkreśla Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.
Poza kampanią telewizyjną, akcję wspiera szereg działań promocyjnych realizowanych w internecie, we współpracy z influencerami oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Za realizację spotu telewizyjnego odpowiada Mullenlowe Warsaw. Zakup mediów powierzono Initiative. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Więcej newsów z branży TUTAJ.