„Nuii”, co znaczy „wielki, wspaniały” w hawajskim, jest przeznaczona dla tych, którzy marzą o odkrywaniu egzotycznych miejsc i poznawaniu niezwykłych kultur. Dlatego też, istnieje tylko jedno pytanie, które Jason może zadać, krocząc malowniczą plażą i delektując się produktami marki w reklamie promującej kampanię „Sięgnij po kolejną przygodę z Nuii” – Czy jesteś głodny przygody?
– Z radością witamy Jasona Momoę w rodzinie NUII – mówi Joanna Wilczak, Senior Brand Manager marki i dodaje: Pasja Jasona do podróży i środowiska współgra z misją naszej marki, która chce Cię zabrać w mniej znane miejsca niż codzienność, za sprawą naszych lodów. Jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie niesie za sobą ta współpraca i z niecierpliwością czekamy na wiele wspólnych przygód.
Kampania z Jasonem Momoą będzie widoczna w telewizji, na billboardach, w reklamie w prasie oraz online. Ponadto będzie wsparta działaniami PR oraz w mediach społecznościowych. Kampania rusza w 14 krajach, w tym we Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Bułgarii, Rumunii, Serbii i Macedonii Północnej oraz w Polsce. Wspólne działania NUII z Jasonem Momoą można śledzić na bieżąco na Instagramie marki l oraz na Tik Toku.
NUII zobowiązuje się również wspierać projekty dotyczące bioróżnorodności w dzikich miejscach, gdzie mogą realnie wpływać na życie ludzi i zwierząt, a także ich środowisko. Dlatego też marka z dumą wspiera projekt WILDARK: Koala Rewilding Project oraz projekt NUII P.E.A.C.E w Namibii.
Za ideą kreatywną kampanii oraz produkcją stoi agencja TOAST. Reżyserem spotu reklamującego współprace jest Antoine Janssens, za media opowiada Agencja Mediowa: Universal MCCANN, zaś działania PR na rynku polskim powierzone zostały Agencji Big Picture.
Więcej newsów z branży TUTAJ.