Logo

Marketing MIX

Sportowcy nagradzają kibiców w najnowszej kampanii marki Warka

Przed kibicami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich loterię. Dodatkowo w tegorocznej kampanii na Planecie Warka dwóch legendarnych sportowców: Jakub Błaszczykowski i Michał Kubiak, wspólnie wspiera i nagradza złotymi medalami polskich kibiców.

Nie od dziś wiadomo, że sport łączy Polaków jak nic innego. Uwielbiają wspierać naszych sportowców i dodawać im otuchy, niezależnie od tego, jaką dyscyplinę uprawiają. Przed polskimi kibicami aż dwie ważne imprezy sportowe, które z pewnością wzbudzać będą wielkie emocje. Warka, która od lat towarzyszy i sportowcom, i kibicom, postanowiła przygotować na ten sezon wyjątkowe aktywności. Najnowsza kampania marki skierowana jest przede wszystkim do kibiców. To właśnie ich Warka chce szczególnie docenić i nagrodzić za to, jak od lat kibicują polskim sportowcom – są z nimi na dobre i na złe.

– Do współpracy zaprosiliśmy dwóch legendarnych sportowców – Jakuba Błaszczykowskiego oraz Michała Kubiaka – mówi Mariusz Brzeziński, brand manager marki Warka. – Kuba to reprezentant Polski w piłce nożnej, kapitan drużyny narodowej, uczestnik Mistrzostw Świata i Europy oraz finalista Ligi Mistrzów. Michał to reprezentant Polski w siatkówce, olimpijczyk, dwukrotny mistrz świata i zwycięzca Ligi Światowej oraz kapitan drużyny narodowej – dodaje Brzeziński. – Nie ma wielu tak utytułowanych i doświadczonych sportowców, którzy jak nikt inny mogą docenić wsparcie udzielane im przez kibiców. Teraz w naszym spocie oddają im hołd za wierne kibicowanie – podsumowuje.

Nowy spot można oglądać od 12 kwietnia 2024 w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również szerokie działania w internecie i mediach społecznościowych.

Z myślą o najlepszych kibicach, 1 kwietnia wystartowała również „Złota loteria Warka 2024”, w której do wygrania są nagrody w postaci złotego medalu z logo Warki (o wartości 10 000 PLN) oraz nagrody pieniężne. Loterii towarzyszą unikalne opakowania promocyjne – złote butelki i puszki z kibicami oraz – od 29 kwietnia – wsparcie dedykowanym spotem reklamowym. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne piwo Warka (butelka lub puszka), które posiada specjalny kod nadrukowany pod kapslem lub zawleczką lub piwo Warka Jasne Pełne z nalewaka w wybranych lokalach gastronomicznych, do którego wydana zostanie zdrapka. Kod należy zarejestrować na stronie Warki. Sprzedaż promocyjna trwa do 31 sierpnia 2024.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za całość identyfikacji graficznej loterii, projekt opakowań i POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Dentsu (kwiecień) i Starcom (od maja). Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE. Organizatorem loterii jest G3 Group sp.


Więcej newsów z branży TUTAJ.