Nowym prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB został Jacek Barankiewicz, uznany ekspert z długoletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu (BWExperts). Jacek Barankiewicz zastępuje na stanowisku Magdalenę Brzeską (Axcelo), która przez sześć lat pełniła tę funkcję. Magdalena Brzeska pozostaje aktywną członkinią Zarządu, co przyczyni się do zachowania ciągłości i wiedzy na temat dotychczasowych działań.
Nowy skład Zarządu SMB w kolejnej kadencji to:
Jacek Barankiewicz (BWExperts)
Magdalena Brzeska (Axcelo)
Grzegorz Bonder (Unique One)
Bartosz Brzozowski (ex EDC)
Rafał Dywan (Bank Millennium)
Marek Grabowski (Orange)
Mikołaj Janicki (ProDuct)
Beata Szynkowska (Lockus)
W skład Komisji Rewizyjnej weszli:
Anna Karwacka (CCTraining)
Maciej Wielkopolan (BWExpert)
Sławomir Rawa (PWPW)
Jarosław Zuchora (WeDo)
Nowy Zarząd będzie kontynuował dotychczasowe zadania. Planuje także nowe inicjatywy.
Więcej newsów z branży TUTAJ.