Nową komunikację marki charakteryzuje autentyczność, dynamika i bliskość z konsumentami. W wiosennej kampanii, skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw marka stara się być jak najbliżej swoich klientów i towarzyszyć im w codziennej drodze do rozwoju swojej firmy. Marka w wiosennej kampanii największy nacisk kładzie na oferty FTTH. Przedsiębiorca w ramach oferty Internetu Firmowego, poza stabilnym i niezawodnym światłowodem otrzymuje dodatkowe usługi, takie jak CyberTarcza i Wsparcie IT, które mogą mu pomóc w cyfrowym świecie. Zachęceniem do skorzystania z oferty Orange jest reakcja bohaterów, która jest wspólnym mianownikiem każdej odsłony reklamy, czyli mocno wypowiedziane „O”
– Wykorzystanie „O” w komunikacji miało być lekkim, ekspresyjnym i bardzo charakterystycznym dla marki dodatkiem, który wyróżni naszą komunikację. „O” w zależności od sytuacji niesie za sobą inny ładunek i wyraża, inne emocje: od ekscytacji po zdziwienie np.: jak łatwe i szybkie może być korzystanie z technologii. W oczywisty sposób nawiązuje też do nazwy Orange, na czym nam zależało – mówi Rafał Ryś, Creative Director Havas Warsaw.
– Orange jest marką innowacyjną, której kompetencje wychodzą znacznie poza obszary standardowego telekomu, oprócz core’u biznesu oferujemy rozwiązania m.in. z zakresu ICT, wspierając firmy w codziennym prowadzeniu ich biznesu. W obecnej kampanii, w ramach usługi światłowodu, klient otrzymuje pakiet bezpieczeństwa. CyberTarcza chroni go w sieci i zapewnia cyberbezpieczeństwo, a Wsparcie IT pozytywnie wpływa na ciągłość pracy, dzięki pomocy ekspertów Orange przy problemach ze sprzętem i oprogramowaniem – mówi Szymon Biela, Dyrektor Komunikacji Marketingowej Orange.
Celem, który przyświecał twórcom kampanii było nie tylko poinformowanie o najnowszej ofercie, ale przede wszystkim wzmocnienie rolki marki Orange jako firmy przyjaznej, pomagającej swoim klientom oraz otwartej na nowości, które jest w stanie wdrażać. Havas Creative odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór nad produkcją 30’’, 15’’ i wsparcie 15’’ spotu Loteryjnego, BTL, Digital. Value Media realizowała zakup mediów, za produkcję odpowiadała Papaya Films, za postprodukcję Badi Badi, a realizację dźwięku Lunapark.
Więcej newsów z branży TUTAJ.