Logo

Marketing MIX

Polska mistrzyni olimpijska nową ambasadorką marki Always

Always podejmuje współpracę z mistrzynią olimpijską Natalią Kaczmarek, by miesiączka stała się częścią każdego sportu na każdym etapie. To odpowiedź na badania przeprowadzone przez markę, które wykazały, że 61% profesjonalnych zawodniczek sportowych w Europie doświadcza lęku przed miesiączką.

Always, wraz ze swoją nową ambasadorką Natalią Kaczmarek, z dumą ogłasza rozpoczęcie kampanii „To nowy okres”, która ma pomóc w wyeliminowaniu lęku przed miesiączką w świecie sportu. Marka Always i Natalia Kaczmarek dążą do podniesienia świadomości i zintensyfikowania rozmów na temat wpływu miesiączki na zawodniczki sportowe.

Najnowsze badania przeprowadzone na rynku brytyjskim zlecone przez wiodącą markę produktów menstruacyjnych Always pokazują, że 61% sportowczyń nadal doświadcza „lęku przed miesiączką”, który zniechęca je do uprawiania sportu1. Co więcej, według badań z rynku polskiego, 77% atletek wyznaje, że miesiączka i potrzeby kobiet z nią związane nie są uwzględniane w środowisku sportowym. Z kolei 54% kobiet uprawiających sport zostało wykluczonych z udziału w zawodach z powodu miesiączki2. Na szczęście wciąż można wiele zrobić, aby pomóc profesjonalnym sportowczyniom przezwyciężać istniejące ograniczenia.

Marka rozpoczęła kampanię „To nowy okres”, aby zapoczątkować nową erę, w której w społeczności sportowej otwarcie mówi się o miesiączce i lęku przed nią wśród zawodniczek. Oprócz eliminacji tabu poprzez zwiększenie liczby rozmów na temat okresu w sporcie, marka będzie również dostarczać pakiety edukacyjne dla nauczycieli wychowania fizycznego i trenerów, aby umożliwić otwarty dialog między nimi a młodymi sportowczyniami na temat cyklu miesiączkowego. Ponadto produkty Always będą łatwo dostępne dla zawodniczek w wiosce olimpijskiej i poza nią.

– Bez wątpienia miesiączka wpływa na każdy aspekt sportowego życia. Od kalendarza wypełnionego obozami treningowymi, po same zawody sportowe, miesiączka ma ogromny wpływ na wyniki przez nas osiągane. To niezwykle istotne, aby upewniać się, że wszystkie osoby zaangażowane w proces treningowy i opiekę nad zawodniczkami były dobrze wyposażone w wiedzę na temat miesiączki, bo tylko w ten sposób możemy pomóc młodym kobietom poczuć się bardziej komfortowo, bezpiecznie i pewnie. Always to marka, która od ponad 35 lat jest pionierem przełamywania tych barier, dlatego jestem dumna z zaproszenia mnie do roli ambasadorki tej niezwykle istotnej kampanii, zwłaszcza w momencie, gdy wkraczamy w historyczny rok dla sportsmenek – mówi Natalia Kaczmarek.

Od ponad 35 lat Always umacnia pozycję milionów dziewcząt i kobiet na całym świecie poprzez edukację w zakresie dojrzewania i pewności siebie, dostarczania produktów potrzebującym dziewczynom i zwalczania barier społecznych utrudniających ich rozwój osobisty poprzez programy takie jak Always #LikeAGirl i #KeepHerPlaying. Teraz, jako światowy partner Igrzysk Olimpijskich 2024 i Paraolimpijskich w Paryżu, Always wita nowy okres – taki, który zachęca do otwartych rozmów na temat miesiączki, edukuje oraz wspiera młode dziewczęta, a także zapewnia im dostęp do produktów menstruacyjnych.

To nowy okres. Always. Więcej informacji można znaleźć na dedykowanej stronie.


Więcej newsów z branży TUTAJ.