Przepełniona wakacyjną energią nowa kampania telewizyjna Banku Millennium skupia się na zaawansowanych funkcjach aplikacji mobilnej, które mogą się przydać w trakcie wojaży. Grupa przyjaciół cieszy się słonecznym wyjazdem na luzie nad jezioro. Obserwujemy, jak żeglują, serfują i odpoczywają na leżakach rozłożonych na tarasie piętrowej barki. Za drobne zakupy w food trucku płacą wygodnie telefonem, a rozliczenie noclegu ułatwia im opcja dzielenia rachunku dostępna w ramach inteligentnej apki bankowej. Poza Radosławem Kotarskim w reklamie widzimy również aktora Macieja Musiała.
– Wakacje są od tego, żeby być na wakacjach. Czyli na luzie. W końcu się nie spieszyć, a jak płacić, to wygodnie zbliżeniowo. Mieć domek z taaaakim widokiem, którym po prostu trzeba się podzielić! A apka pomoże podzielić Wasz rachunek za nocleg. Bez spiny, kto, komu, ile. I teraz mogę cieszyć się wakacjami! Otwórz konto Millennium 360° z inteligentną apką. – przekonują Radosław Kotarski i Maciej Musiał w spocie reklamowym.
Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.
Aplikacja mobilna Banku Millennium poza dostępem do konta i wykonywaniem podstawowych operacji (np. przelewów, stałych zleceń i poleceń zapłaty) umożliwia m.in. płatności zbliżeniowe telefonem, płatności BLIK, przelewy na numer telefonu. Zapewnia dostęp do wielu opcji pozabankowych (w tym zakup biletów parkingowych i na komunikację, wnioski o świadczenia rodzinne, zakup kodów do usług online). Jej użytkownicy mogą skorzystać również z programu zwrotów za zakupy w sklepach partnerów. Aplikację mobilną Banku Millennium można pobrać na telefony z systemem Android i iOS ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.
Więcej newsów z branży TUTAJ.