Logo

Marketing MIX

„Sztuczna inteligencja nie zmieni losu dzieci, ale ty już tak”. Nowa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw, przy użyciu narzędzi AI, jak i poprzez generatywne rozszerzanie istniejących materiałów fundacji.

– To, że sztuczna inteligencja zmieni świat już wiemy – teraz możemy z radością pokazać, że właściwie wykorzystywana zmieni go na lepsze. W kampanii użyliśmy najnowszych dostępnych modeli AI, które pozwalają już nie tylko tworzyć wysokiej jakości obrazy, ale także zamieniać je w pełne życia, realistyczne sceny – komentuje Michał Kisielewski, Chief Creative Officer w SUPERMASSIVE – agencji, która jest autorem spotu.

– Praca w SOS Wioskach Dziecięcych to nieustanne szukanie sposobów na to, by pomóc darczyńcom wyobrazić sobie jak wielkie i dobre zmiany może przynieść ich wsparcie. Byliśmy pod ogromnym wrażeniem zarówno możliwości tworzenia nowych, wygenerowanych przez SUPERMASSIVE rzeczywistości, jak i samej współpracy – w której agencja partnersko przeprowadziła nas przez proces używania nowych narzędzi i możliwych do osiągnięcia efektów – dodaje Olga Fiedorowicz, Kierownik Działu Marketingu i Fundraisingu w SOS Wioski Dziecięce.

Kampania będzie wyświetlana w Meta, sieci reklamowej Google i Youtube w lipcu i sierpniu bieżącego roku.


Więcej newsów z branży TUTAJ.