– To, że sztuczna inteligencja zmieni świat już wiemy – teraz możemy z radością pokazać, że właściwie wykorzystywana zmieni go na lepsze. W kampanii użyliśmy najnowszych dostępnych modeli AI, które pozwalają już nie tylko tworzyć wysokiej jakości obrazy, ale także zamieniać je w pełne życia, realistyczne sceny – komentuje Michał Kisielewski, Chief Creative Officer w SUPERMASSIVE – agencji, która jest autorem spotu.
– Praca w SOS Wioskach Dziecięcych to nieustanne szukanie sposobów na to, by pomóc darczyńcom wyobrazić sobie jak wielkie i dobre zmiany może przynieść ich wsparcie. Byliśmy pod ogromnym wrażeniem zarówno możliwości tworzenia nowych, wygenerowanych przez SUPERMASSIVE rzeczywistości, jak i samej współpracy – w której agencja partnersko przeprowadziła nas przez proces używania nowych narzędzi i możliwych do osiągnięcia efektów – dodaje Olga Fiedorowicz, Kierownik Działu Marketingu i Fundraisingu w SOS Wioski Dziecięce.
Kampania będzie wyświetlana w Meta, sieci reklamowej Google i Youtube w lipcu i sierpniu bieżącego roku.
Więcej newsów z branży TUTAJ.