Logo

Marketing MIX

Agnieszka Sienkiewicz i jej córeczka Zosia w najnowszej kampanii reklamowej Bioliq

Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.

15 lipca 2024 roku na ekranach zadebiutowała nowa ogólnopolska kampania reklamowa Bioliq, promująca intensywne serum rewitalizujące, w której udział wzięła znana i ceniona aktorka Agnieszka Sienkiewicz oraz jej ośmioletnia córka Zosia. Dziewczynka z wielką czułością opisuje swoją mamę, podkreślając jej piękno i wyjątkowość. To właśnie oczami Zosi przedstawione jest działanie serum, które sprawia, że jej ukochana mama zawsze wygląda młodo i promiennie. Podczas kręcenia reklamy dzielna ośmiolatka zaskoczyła wszystkich swoim zaangażowaniem i profesjonalizmem, na planie czuła się swobodnie i z entuzjazmem współpracowała z całą ekipą reklamową. Jej naturalność i uśmiech dodawały magii każdemu ujęciu, a wspólne chwile na planie były przepełnione radością. Agnieszka Sienkiewicz z dumą obserwowała pierwsze kroki córeczki przed kamerą.

– Reklama Bioliq z udziałem Agnieszki Sienkiewicz i jej córki Zosi to nie tylko promocja wyjątkowego produktu, ale także opowieść o rodzinnych więziach i pięknie, które dostrzegamy w najbliższych. Na ekranach możemy zaobserwować pełną ciepła i miłości relację między mamą a córką – mówi Maciej Socha, Business Unit Manager Aflofarm Farmacja Polska.

Nowa kampania ma zasięg ogólnopolski i skupiona jest głównie wokół telewizji, radia oraz Internetu. Kreacją i produkcją reklam marki Bioliq zajmuje się we własnym zakresie Aflofarm Farmacja Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Lider w kategorii produktów przeciwzmarszczkowych

Bioliq intensywne serum rewitalizujące od ponad dekady nieustannie pozostaje najpopularniejszym produktem w portfolio marki – już miliony kobiet przekonało się o jego działaniu. Sekret skuteczności serum tkwi w jego wyjątkowym składzie, opartym na kawiorze o działaniu ujędrniającym, którego skład chemiczny jest zbliżony do składu młodych komórek skóry. Co istotne, Bioliq intensywne serum rewitalizujące jest numerem 1. na rynku aptecznym, pozostając od wielu lat najlepiej sprzedającym się produktem w kategorii „Kremy i inne preparaty przeciwzmarszczkowe i ujędrniające”1.

Gwiazdorska obsada

Agnieszka Sienkiewicz i jej córeczka Zosia dołączyły do grona gwiazd, które na przestrzeni lat promowały intensywne serum rewitalizujące, a wśród których znalazły się m.in. Ilona Wrońska, Monika Mrozowska czy Ada Fijał. Marka Bioliq, obecna na rynku już od 2012 roku, w swoich kampaniach angażuje również inne znane osobowości, tj. Małgorzatę Potocką, Urszulę Dębską, Annę Kalczyńską, Anetę Zając, Joannę Orleańską, Izabelę Trojanowską oraz Annę Korcz.

1 Na podstawie danych PEX MAT 05/24, sprzedaż ilościowa.


Więcej newsów z branży TUTAJ.