Logo

Marketing MIX

Łukasz Piszczek został twarzą kampanii marki Recman

Przed rozpoczęciem EURO 2024 Łukasz Piszczek podjął współpracę z marką modową Recman, w ramach której został twarzą kampanii.

Były reprezentant Polski wziął udział w wizerunkowej sesji zdjęciowej, kampanii reklamowej w social mediach i outdoor. Jako ekspert TVP Sport Łukasz Piszczek wystąpił w stylizacjach marki na Mistrzostwach Euro 2024, komentując mecze Reprezentacji Polski.

– Jesteśmy przekonani, że osobowość i styl Łukasza Piszczka doskonale podkreśla wartości, którymi kierujemy się w tworzeniu naszych kolekcji. Wspólna kampania skupia się na profesjonalizmie, jakości i doskonałości, czyli wartościach, które łączą Łukasza Piszczka z Recman oraz są kluczowe w strategii marki – powiedziała Anna Olbryś, Dyrektor Kreatywna marki Recman.

Recman od lat wspiera polskich sportowców. Dyscypliną, z którą marka ma najwięcej wspólnego jest tenis. Recman od 2011 konsekwentnie inwestuje w promocję tego sportu w Polsce będąc m.in. Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie oraz wspierając liczne inicjatywy tenisowe, w tym m.in. Akademię Tenisa dla najmłodszych na Podlasiu. Ambasadorem marki jest m.in. triumfator turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej – Łukasz Kubot. Recman wspiera również kluby sportowe, m.in. obecnego Mistrza Polskiej Ligi Koszykówki Trefl Sopot oraz lokalny klub siatkarski Ślepsk Malow Suwałki.


Więcej newsów z branży TUTAJ.