Logo

Marketing MIX

Nowa akcja marketingowa Jeep® i National Geographic Traveler od Leo Burnett Warszawa

W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep® zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.

Agencja koordynuje współpracę pomiędzy Jeepem a National Geographic Traveler, jak również odpowiada za koncepcję kreatywną i ideę, która ma na celu zachęcić do odkrywania piękna polskiej natury zza kierownicy Jeepa.

Jeep® zapewni Ci wolność, jakiej potrzebujesz podczas swoich podróży. Bez względu na to, czy chodzi o wyjazd na rowery w góry, wypoczynek pod namiotem czy krótki wypad za miasto ze znajomymi, Jeep® pozwoli Ci wyrazić swoją osobowość.

W ramach stworzonej idei kreatywnej agencja zrealizowała już kilka współprac z influencerami.

W działaniach z National Geographic Traveler odbyła się sesja zdjęciowa oraz produkcja filmów, wizerunkowego i produktowych. Wykorzystane w nich zostały charakterystyczne okoliczności przyrody Mazur oraz Podkarpacia. Za scenariusze i produkcję powstałych materiałów odpowiada National Geographic Traveler.

Współpraca pomiędzy partnerami ma na celu także komunikację dwóch flagowych modeli marki. Jeep® Compass, wyróżnia się o unikalną stylistyką oraz nowymi technologiami, które gwarantują zupełnie nowe wrażenia z jazdy. Z kolei Jeep® Avenger, to pierwszy SUV marki produkowany w Polsce. Jest ucieleśnieniem kluczowych cech marki, dzięki unikalnemu połączeniu stylu, funkcjonalności, technologii oraz możliwości terenowych. Model jest dostępny w trzech wersjach z różnymi układami napędowymi.

To wyjątkowe partnerstwo łączy dwie marki, które dzielą wspólne wartości takie jak wolność, przygoda, autentyczność i pasja. Jest ono okazją do podkreślenia piękna polskiej natury, jak również sposobem na zainspirowanie ludzi do odkrywania świata w duchu przygody. Realizacje, które powstały będzie można zobaczyć na oficjalnych mediach społecznościowych marki Jeep® i National Geographic Traveler.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, za działania paid social agencja Performics, które wspólnie z Leo Burnett tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając – w formule Power of One, jako Collective – marketingowe działania marki Jeep®.


Więcej newsów z branży TUTAJ.