Logo

Marketing MIX

CUPRA Tavascan oficjalnym samochodem klubu FC Barcelona

CUPRA przekazała jeden z pierwszych egzemplarzy modelu Tavascan prezesowi klubu FC Barcelona. Globalne partnerstwo między marką z Martorell, a klubem sportowym zostało przedłużone do 2029 roku. Na przyszłym stadionie Spotify Camp Nou CUPRA będzie obecna poprzez dedykowane miejsca siedzące oraz strefę VIP.

CUPRA i klub, do którego w 2022 roku trafił Robert Lewandowski kontynuują współpracę, by inspirować świat z Barcelony wspólną wizją przyszłości. Podczas wizyty w nowych biurach handlowych FC Barcelony oraz na budowie stadionu Spotify Camp Nou, Wayne Griffiths, dyrektor generalny CUPRA oraz Joan Laporta, prezes FC Barcelona, potwierdzili swoje zaangażowanie na rzecz przyszłych pokoleń, prezentując wspólne projekty łączące świat sportu i motoryzacji.

– W CUPRA cieszymy się, że możemy wzmocnić więzi z FC Barceloną, największym klubem sportowym na świecie. Nasza współpraca to nie tylko partnerstwo, to wspólna wizja przyszłości i inspiracja dla świata prosto z hiszpańskiej stolicy. Przekazując CUPRA Tavascana Joanowi Laporta i angażując się w projekt Espai Barça, wzmacniamy nasze zobowiązanie wobec przyszłych pokoleń sportowców i miłośników motoryzacji – powiedział Wayne Griffiths, dyrektor generalny marki CUPRA.

Tavascan oficjalnym samochodem FC Barcelona

Wayne Griffiths przekazał jeden z pierwszych egzemplarzy modelu Tavascan prezesowi klubu FC Barcelona. Pierwszy w 100% elektryczny SUV CUPRA będzie służył jako jego oficjalny samochód klubu, symbolizując zaangażowanie marki w elektromobilność oraz podkreślając jej rolę jako Oficjalnego Partnera Motoryzacji i Mobilności.

Spotkanie w siedzibie FC Barcelona podkreśliło perspektywiczny charakter globalnego partnerstwa między CUPRA a klubem sportowym, które niedawno zostało przedłużone do 2029 roku. CUPRA będzie nadal Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnościowym klubu, a model Tavascan Oficjalnym Samochodem przez następne pięć sezonów. Umowa rozszerzyła zakres sponsoringu w sekcjach sportowych klubu. Oprócz kontynuacji współpracy z pierwszymi drużynami piłkarskimi mężczyzn i kobiet, CUPRA stała się oficjalnym sponsorem drużyn koszykówki, futsalu, piłki ręcznej i hokeja na rolkach FC Barcelona do czerwca 2029 roku. To strategiczne partnerstwo nadal się umacnia, bazując na wspólnych wartościach i dążeniu do wywierania globalnego wpływu.

Nietuzinkowa współpraca

Joan Laporta i Wayne Griffiths przeprowadzili również inspekcję na budowie przyszłego stadionu klubu, Spotify Camp Nou, gdzie CUPRA odegra kluczową rolę jako partner. Wynikiem kooperacji będą m.in. ekspozycja marki podczas wszystkich meczów, wydzielone miejsca siedzące oraz prywatna luksusowa loża VIP. Wszystko to ma na celu zapewnienie jeszcze większej wygody podczas doświadczania najlepszych sportowych chwil. CUPRA zainstaluje również swoje ładowarki elektryczne, a parking dla użytkowników biur handlowych klubu będzie brandowany logo marki

– Espai Barça to kluczowy projekt dla klubu, dlatego współpracujemy z wiodącymi firmami, aby Spotify Camp Nou stał się najbardziej nowoczesnym stadionem świata. Współpraca z CUPRĄ oraz jej wkład w rozwój naszych obiektów poprzez m.in. instalację ładowarek elektrycznych, świadczy o wzajemnym zobowiązaniu do tworzenia lepszej przyszłości – powiedział Joan Laporta, prezes FC Barcelona.


Więcej newsów z branży TUTAJ.