Lech, związany z kulturą miejską, wiernie oddaje osiedlowy klimat tworząc przestrzeń, w której każdy może wrzucić na luz. Na najważniejszych festiwalach w Polsce marka stworzyła OsiedLe Lecha, czyli specjalną strefę, która przenosi uczestników do lat 90., pozwalając im poczuć atmosferę miejskich osiedli. Klimat bloków przywołują takie atrakcje, jak stoły do ping ponga, kosz do koszykówki, huśtawki, trzepaki czy osiedlowe ławki i murki. To świetne warunki do tego, żeby zwolnić i łapać chwile.
Po raz pierwszy OsiedLe Lecha pojawiło się już na festiwalu Tauron Nowa Muzyka, gdzie dodatkową atrakcją był salon fryzjerski, dostępny dla wszystkich festiwalowiczek i festiwalowiczów. Natomiast na festiwalu Audioriver odwiedzający OsiedLe Lecha mogli skorzystać ze studia tatuażu. Te i inne atrakcje były bezpłatne.
OsiedLe Lecha pojawiło się także na OFF Festival w Katowicach (2 – 4 sierpnia). Na tym wydarzeniu dostępna była strefa wymiany ubrań, przygotowana w trosce o środowisko. Każdy odwiedzający strefę za zakup piwa otrzymał specjalny token, który można było wymienić na ubranie lub na usługę customizacji ubrań. Strefa została przygotowana we współpracy z kolektywem Dresscode.
– Lech jest najbardziej festiwalową marką piwną w Polsce. Chcemy być tam, gdzie nasza grupa docelowa, czyli młodzi progresywni humaniści, dla których festiwale muzyczne są synonimem chillu i łapania chwil. Dlatego nawiązaliśmy współpracę z najlepszymi festiwalami muzycznymi w Polsce z pogranicza muzyki electro i alternative. – mówi Emilia Przebinda, Junior Brand Manager marki Lech, Kompania Piwowarska.
Poprzez obecność na festiwalach muzycznych Lech kontynuuje działania związane nową platformą komunikacyjną i namawia do zdystansowania się od pędzącego świata, do łapania chwil i wrzucenia na luz.
Strefa powstała we współpracy agencji VML i Holo. Za wszystkie elementy graffiti odpowiada Koxu.
Więcej newsów z branży TUTAJ.