Logo

Gadżety reklamoweInspiracje

Wyjątkowe historie na magnesach od SmartPhotoLab

Jaka jest najskuteczniejsza forma reklamy? Reklama szeptana, czyli polecenia zadowolonych klientów. Oto kilka sprawdzonych sposobów na zachowanie wspomnień i zaskoczenie bliskich od SmartPhotoLab.

– Jak sprawić, żeby goście hotelowi chętnie opowiadali swoim znajomym nie tylko o wakacyjnych przygodach, ale też o obiekcie, w którym mieszkali? No właśnie… Dając im „fizyczny” powód do tego opowiadania. Niech okolicznościowy magnes z ich zdjęciem, będzie wyzwalaczem tych opowieści. Przeczytaj te trzy historie, a potem… porozmawiajmy o współpracy – mówi Mariusz Kosowski z firmy SmartPhotoLab.

#1 Rodzinka

Nareszcie. Od kilku miesięcy nie udało wam się spotkać, a tak lubisz tę rodzinę. Aż do dzisiaj. Czekasz, aż gospodyni przygotuje kawę i rzucasz okiem na lodówkę, obwieszoną magnesami – pamiątkami z różnych krajów. Zdziwiony zatrzymujesz wzrok, bo na jednym z nich zamiast piramidy, czy zachodu słońca widzisz zdjęcie Twoich znajomych z roześmianymi dzieciakami… Dotykasz, oglądasz – ooo…prawdziwy magnes ze zdjęciem i to bardzo dobrej jakości.

• Co to takiego? – pytasz.
• Aaa to… Byliśmy w Międzyzdrojach. To w ogóle był super hotel, z mnóstwem atrakcji dla dzieci, pysznym jedzeniem i mega obsługą.
• I tam była taka maszyna, której wysyłaliśmy zdjęcie a ona nam dawała magnes ze zdjęciem – wtrąca się rozentuzjazmowana 11-letnia Daria.
• Woow, nigdy nie widziałem takiego rozwiązania – odpowiadasz zaskoczony.
• To świetny pomysł – emocjonują się znajomi. – Zamiast kolejnych pamiątek, które tylko łapią kurz, zrobiliśmy sobie nawet kilka takich magnesów. I wzięliśmy po jednym dla dziadków, kolejny do pracy, a ten czwarty widzisz tutaj.

Zerkasz dokładniej, a na magnesie widnieje wyraźne logo hotelowe, a z tyłu magnesu nazwa jak i strona www. I … już widzisz potencjał dla swojego biznesu.
Jeśli większość z zadowolonych gości hotelowych zabierze do siebie takie zdjęcie z moim logo, to z pewnością wszystkim opowie o naszym świetnym miejscu – myślisz sobie i postanawiasz wdrożyć takie urządzenie dla swojego hotelu.

Smartphotolab

#2 Zakochani

Maciej i Agata są w związku już od 3 lat. Bezgranicznie zakochani. Nie wyobrażają sobie życia bez siebie. Lubią razem spędzać czas, angażować się w różne inicjatywy. Świetnie się uzupełniają. Właśnie wrócili z tygodniowego pobytu w Karpaczu.
To był cudowny czas. Wędrówki po Karkonoszach, rowerowe wycieczki, wieczorne spacery i rekreacja w hotelowym SPA. No i te górskie zachody słońca widziane z hotelowej restauracji.To podczas jednego z tych magicznych wieczorów Maciej uklęknął przed Agatą. A ją zalała fala emocji.
Taki gest, w dodatku publicznie w restauracji, może oznaczać tylko jedno! Nie myliła się. Jej ukochany wyjął pierścionek i drżącym głosem zapytał: „Kochanie, wyjdziesz za mnie?” Łzy wzruszenia, ogromna radość i radosne TAK Agaty oboje zapamiętają na zawsze…

Świeżo upieczona narzeczona nawet nie zauważyła, że tę ważną chwilę sfotografował kelner hotelowej restauracji. Podczas check-outu uśmiechnięty recepcjonista wręczył im mały pakuneczek, a w nim pięknie wykonany magnes, właśnie ze zdjęciem uwieczniającym te oświadczyny. W prawym dolnym rogu magnesu widniał logotyp hotelu. Ale super pamiątka! Z pewnością będzie widnieć na rodzinnej magnesowej tablicy, a wieść o zaręczynach i gdzie się one odbyły, będzie się szerzyć wśród rodziny, jak i znajomych.

Smartphotolab

#3 Firmowy event

Od pięciu miesięcy w ich firmie coś zgrzytało. Liderzy niektórych działów, zamiast współpracować, konkurowali o pochwały szefa. W samych zespołach nie było lepiej. Czuć było napięcie, niechęć i coraz częściej wybuchały otwarte konflikty. Kilka osób przed odejściem z pracy wprost powiedziało, że przyczyną było wprowadzenie dziwnych zmian organizacyjnych oraz nieuzasadnionych cięć w systemie wynagrodzeń. Z tygodnia na tydzień było coraz gorzej…

Co z tego, że szefostwo wycofało się z niekorzystnych zmian, kiedy atmosfera już się popsuła, a to przekładało się na pogarszające się wyniki firmy.
Właśnie dlatego wszyscy znaleźli się na kilkudniowym evencie w Serocku pod Warszawą. Był na nim czas na pracę grup z trenerem komunikacji, czas na wypoczynek i na integrację. To był strzał w dziesiątkę! Ludzie w bezpiecznym środowisku mogli podzielić się tym, jak przeżywają tę trudną sytuację, powiedzieć, co im się nie podoba, zgłosić swoje pomysły. Również szefowie okazali otwartość i zdobyli się na szczere rozmowy.
Już trzeciego dnia czuć było zupełnie inną atmosferę. Pracownicy różnych działów mieszali się między sobą, rozmawiali, śmiali się, wspólnie bawili.

Po powrocie z wyjazdu, na biurowych korytarzach słychać było powtarzające się słowa: „przełomowy event”, „wyjątkowy wyjazd”, „cudowne miejsce” !
I w każdym biurze, na korytarzu, a nawet w pokoju socjalnym pojawiły się nietuzinkowe magnesy ze zdjęciami z eventu. Każdy pracownik dostał też taki personalizowany magnes do domu. A tam magnesy zawisły na lodówkach, ścianach, stelażach, by być wyzwalaczami opowieści o przełomowym evencie, ale też i wyjątkowym miejscu, z mnóstwem przeróżnych atrakcji hotelowych.

Smartphotolab

Firma Smartphotolab pomoże w tym, aby dany obiekt trafił na lodówki bądź tablice magnetyczne w gabinetach i był na oczach, ustach i w umysłach gości, którzy mogą stać się aktywnymi ambasadorami hotelu. Klienci w ten sposób polecą daną firmę w dyskretny, a zarazem skuteczny sposób.

Personalizowane magnesy wzmocnią re-marketing oraz marketing obiektu. Wykonywane są od ręki i to zaledwie w 60 sekund!
Smartphotolab oferuje pomoc, konfigurację oraz wdrożenie rozwiązania.

Więcej informacji:
e-mail : mk@smartphotolab.pl
tel. 606 510 622

www.smartphotolab.pl


Więcej newsów z branży TUTAJ.