Logo

Marketing MIX

Tomasz Czajkowski dołączył do zespołu public affairs i komunikacji Coca-Cola Polska

Tomasz Czajkowski objął stanowisko dyrektora public affairs w Coca-Cola Polska z początkiem czerwca.

W swojej nowej roli jest odpowiedzialny za rozwijanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami, w tym organami rządowymi, agencjami regulacyjnymi, organizacjami społecznymi oraz szeroką opinią publiczną.

Tomasz Czajkowski wnosi do Coca-Cola bogate doświadczenie w zakresie public affairs oraz zarządzania projektami komunikacyjnymi i relacjami z kluczowymi interesariuszami. Przez dwie kadencje pełnił funkcję członka Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli, gdzie reprezentował głos zorganizowanego społeczeństwa obywatelskiego oraz pełnił rolę doradczą dla Komisji Europejskiej, Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej. Przed dołączeniem do Coca-Cola, Tomasz zarządzał butikową agencją, współpracującą z sektorem FMCG, energetycznym oraz bankowym, specjalizującą się w zarządzaniu projektami, product placementem, public relations oraz public affairs.

Tomasz Czajkowski ukończył studia magisterskie na kierunku zarządzanie i marketing oraz zarządzanie zasobami ludzkimi na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.


Więcej newsów z branży TUTAJ.