Jezierska posiada 25-letnie doświadczenie w sektorach takich jak FMCG, OTC i Fintech, zdobyte m.in. w takich firmach jak PepsiCo, Procter & Gamble, Visa oraz GSK Consumer Healthcare. Przed dołączeniem do OSM Piątnica przez ponad dwa lata pełniła funkcję dyrektorki marketingu i rozwoju produktu w firmie WeNet.
– Dołączenie do zespołu OSM Piątnica daje mi możliwość wykorzystania mojego doświadczenia zawodowego w rozwijaniu marek, których siła wynika z wypracowanych w organizacji wartościach. Jestem pod wrażeniem tego, jak dzięki koncentracji na jakości, stałym inwestycjom i unowocześnianiu produkcji oraz doświadczeniu i bliskiej współpracy zespołu, dynamicznie rozwija się ta jedna z największych polskich marek. Z radością staję więc na czele zespołu marketingu, by kontynuować ten rozwój, wspólnie wdrażając nowe pomysły i wprowadzając innowacyjne produkty z polskiego mleka najwyższej jakości – mówi Katarzyna Jezierska, dyrektor marketingu OSM Piątnica.
Katarzyna Jezierska od dłuższego czasu jest aktywnie zaangażowana w branżę marketingową, m.in. jako członkini jury konkursów Effie i Innovation Awards, a także uczestnicząc w różnych inicjatywach branżowych, takich jak Rada Programowa Forum IAB, Rada Programowa Sport Biznes Forum czy grupa robocza AI IAB. Działa również jako mentorka w Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet oraz prowadzi szkolenia dla liderów we współpracy z międzynarodową szkołą biznesu Laba.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl
Więcej newsów z branży TUTAJ.