Od 11 września rozpoczyna się cykl 7 inspirujących webinarów organizowanych przez Texet Poland, zatytułowany „Texet Expert Hub”. To już druga edycja i kolejna okazja, aby pogłębić swoją wiedzę w dziedzinie marketingu, sprzedaży i brandingu.
tam
Plan wydarzeń:
- 11 września, godzina 10:00 – Łukasz Kosuniak
Webinar „Marka w firmie B2B – luksus czy konieczność?”
- 18 września, godzina 10:00 – Michał Kędziora (Mr Vintage)
„Czy firmowy dress code to już przeżytek? O tym jak stworzyć nowoczesną, profesjonalną i lubianą koncepcję ubioru firmowego.”
- 25 września, godzina 10:00 – Bartek Kotowicz
„Polska szkoła Brand Assets. Tworzenie charakterystycznych elementów marki.”
- 2 października, godzina 10:00 – Artur Jabłoński
„Co robić, gdy klient milczy? Skuteczne działania typu follow-up dla działów marketingu i sprzedaży.”
- 9 października, godzina 10:00 – Dominika Dudek
„Wpływ sponsoringu sportowego na efektywne budowanie kapitału marki na przykładzie sylwetki rajdowego mistrza świata – Kajetana Kajetanowicza.”
- 16 października, godzina 10:00 – Paweł Białas
„Jak wykorzystać AI do sprawnej komunikacji marketingowej.”
- 23 października, godzina 10:00 – Paulina Krukowska
„CSR i ESG: O co chodzi i jak działania w tych zakresach mogą wpłynąć na strategię firmy?”
Rejestracji można dokonać na stronie Texet Poland.
Więcej newsów z branży TUTAJ.