„Najlepsza Coca‑Cola Ever?” to cykliczna kampania marki zachęcająca do rozkoszowania się smakiem kultowego napoju bez cukru. W tym roku, Coca-Cola łączy prawdziwą innowacyjność z czerpaniem inspiracji ze źródła.
Oprócz współpracy lektorskiej z Krystyną Czubówną, Sarą James i Bartłomiejem Topą, Coca-Cola wykorzystuje w materiałach promocyjnych charakterystyczne dźwięki towarzyszące delektowaniu się napojem, takie jak otwieranie, przelewanie czy unoszenie się bąbelków.
W centrum wizualnych elementów znajduje się natomiast nowa typografia, wspierana przez sztuczną inteligencję. Aby ją stworzyć, algorytm detekcji obiektów sprawdził ponad 100 tysięcy zdjęć cech charakterystycznych Coca-Cola i na tej podstawie wygenerował słowa oraz wiadomości, pozwalając produktowi po raz pierwszy „mówić”.
– Zawsze wiedzieliśmy, że Coca-Cola Zero Cukru oraz Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny mają smak, który mówi sam za siebie, ale chcieliśmy zaakcentować, co ma do powiedzenia i zaprosić fanów do odkrywania go na nowo. Od lat staramy się angażować naszych konsumentów poprzez niestandardowe działania, jednak jeszcze nigdy nie oddawaliśmy głosu samym produktom. Aż do teraz – mówi Weronika Lipińska, Senior Brand Manager w Coca-Cola Polska.
– Dając konsumentom narzędzia do interakcji z nami na platformach, na których już działają, oferujemy autentyczne doświadczenia, które budują codzienne zaangażowanie i umacniają nasze relacje – dodaje Oana Vlad, Senior Director of Global Strategy w Coca-Cola.
Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.
Więcej newsów z branży TUTAJ.