Nowa kolekcja i kampania Swarovskiego nawiązuje do motywu przewodniego i estetyki poprzedniego sezonu. Niezwykły mural stanowi zatem kontynuację kampanii Venus, zaprezentowanej w zeszłym sezonie. Top modelki, w tym Irina Shayk na nowo ukazują Venus jako współczesną muzę – silną, niezależną, kreatywną, pełną wdzięku i elegancji.
Bazując na inspiracji morzem, nowe projekty łączą perły i kryształy Swarovskiego w odważnych kształtach nasyconych wyrazistą elegancją, czego dowodem jest portret z wizerunkiem modelki.
Globalna dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert bawi się formą, rekonstruując i przekształcając elementy w niespodziewany sposób, aby zrealizować nowe, zaskakujące wyobrażenia o autorskich rodzinach biżuterii Swarovski.
Zdjęcia do kampanii Venus zostały uchwycone przez renomowanego fotografa mody Stevena Meisela, a ich wizualne piękno zostało wzbogacone przez kunszt stylisty fryzur Guido Palau i wizażystkę Dame Pat McGrath. Efekt końcowy, z gwiazdorską obsadą modelek, emanuje zniewalającym glamour, który doskonale odzwierciedla ducha kolekcji.
Mural w Warszawie oraz premierowa kolekcja jesienno-zimowa to efekt tej wspaniałej współpracy, która łączy sztukę, modę i innowację w jedną, spójną całość.
Za realizację projektu muralu odpowiada Good Looking Studio.
Więcej newsów z branży TUTAJ.