Logo

Marketing MIX

Hochland łączy siły z Thermomix® w ramach idei smart cookingu

Marka Hochland nawiązała współpracę z marką Thermomix®, mającą na celu zachęcenie Polaków do bardziej efektywnego i sprawnego organizowania posiłków, przy jednoczesnym zachowaniu ich różnorodności oraz walorów smakowych. Od tej pory wszyscy posiadacze urządzeń Thermomix® znajdą na platformie Cookidoo® przepisy z wykorzystaniem produktów Hochland.

Poprzez wspólne działania, marki Hochland i Thermomix® chcą zaprezentować Polakom, jak w prosty i szybki sposób przygotować pyszne, serowe posiłki na co dzień – zarówno dania główne, prze-kąski, jak i desery. Idea smart cooking to odpowiedź na wymagające realia codzienności, z którymi mierzy się każdy z nas.

Dzięki kooperacji użytkownicy urządzenia Thermomix® mogą skorzystać ze stworzonych z tej okazji przepisów z wykorzystaniem produktów Hochland. Znajdą je na platformie Cookidoo® z przepisami na Thermomix®. Dzięki funkcji gotowania z ustawieniami, dostępnej w urządzeniu, zostaną przeprowadzeni krok po kroku przez proces przygotowania dania. Kolekcja pozostanie na stałe na platformie.

– W ramach prowadzonej kampanii, promującej współpracę marek Hochland i Thermomix®, zaplanowaliśmy działania oparte na pełnej synergii tradycyjnej komunikacji mediowej ze wsparciem influencerów. Do udziału zaprosiliśmy m.in. Witka Mondrego, szefa kuchni i zwycięzcę 8. edycji „Hell’s Kitchen”. Cieszymy się, że dzięki nam kolejne marki wykorzystują pełny potencjał influencer marketingu 360, w którym con-tent twórców, tradycyjne kreacje i media stanowią spójny oraz wspierający się ekosystem reklamowy – komentuje Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji Friends&Brands.

Kampania promująca wspólne działania marek, obejmuje komunikację w Internecie i mediach społecznościowych. SayHi.agency odpowiada za kreację graficzną i przygotowanie materiałów reklamowych na potrzeby działań w SoMe (Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest i YouTube), a także realizację sesji zdjęciowych z content kreatorami. Agencja Friends&Brands zajęła się wyborem influencerów oraz koordynacją współpracy z nimi. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.


Więcej newsów z branży TUTAJ.