Logo

Marketing MIX

Persil łamie stereotypy w kampanii „Zawsze dajesz z siebie wszystko”

Na zdjęciu: Ewa Pajor

Marka Persil inspiruje do działania i wspierania lokalnych społeczności ze szczególnym uwzględnieniem młodych dziewcząt trenujących drużynowe sporty, w tym wciąż niedocenioną piłkę nożną kobiet. Ambasadorami akcji zostali: Ewa Pajor (piłkarka FC Barcelona i reprezentantka Polski) oraz Agata Tarczyńska (była wieloletnia reprezentantka Polski) oraz Radosław Majdan (reprezentant Polski i orędownik równości płci w sporcie).

– Persil, w ramach kampanii „Zawsze dajesz z siebie wszystko”, po raz kolejny łamie stereotypy i wspiera różnorodność, tym razem skupiając się na piłce nożnej kobiet. Piłka nożna od dawna była postrzegana jako domena mężczyzn, jednak dzięki wsparciu takich inicjatyw jak turnieje piłkarskie organizowane przez Ewę Pajor i Agatę Tarczyńską, coraz więcej kobiet udowadnia, że miejsce na boisku jest dla wszystkich, niezależnie od płci – mówi Magdalena Kostrzewa, Senior Group Brand Manager firmie Henkel. – Jako główny sponsor rozgrywek Pajor & Tarczyńska Cup, pokazujemy, że prawdziwa siła tkwi w różnorodności i pasji. Angażując się w takie projekty, wspieramy rozwój sportowy i równouprawnienie w sporcie, co inspiruje młode dziewczyny do realizacji swoich marzeń i do dawania z siebie wszystkiego, zarówno na boisku, jak i poza nim.

W ramach opracowanej strategii aktywacyjnej pod hasłem „Pokaż jak Twoja drużyna daje z siebie wszystko!”, wystartował dwuetapowy konkurs, skierowany do drużyn dziewczęcych (szkolnych, podwórkowych, klubowych) w wieku od 13 do 17 lat. Drużyny składające się z 5 do 15 zawodniczek mogą być zgłoszone przez opiekuna, a w konkursie mogą brać udział zarówno amatorzy, jak i profesjonalistki. Konkurs trwa od października, jego szczegóły oraz zasady dostępne na dedykowanej stronie. Nagrodą główną w konkursie grant w wysokości 5 000 zł, do wykorzystania dla drużyny oraz, trening drużynowy z Ewą Pajor.

– Nagrody dobraliśmy tak, by wspierać dalszy rozwój zwycięskich drużyn – a to dopiero początek naszej inwestycji w rozwój młodych kobiet i ich pasji. – podkreśliła Agnieszka Królikowska Brand Manager Persil.

Finał działań odbędzie się w grudniu podczas Turnieju Pajor Tarczyńska Winter Cup w Lublinie.

Plan działań aktywacyjnych dla marki Persil pod hasłem „Zawsze dajesz z siebie wszystko” firma Henkel opracowała między innym wraz z agencją MullenLowe Warsaw.


Więcej newsów z branży TUTAJ.