Digital OOH stał się naturalnym środowiskiem dla rozwiązań oferowanych przez programmatic, czyli zautomatyzowanego sposobu sprzedaży czasu reklamowego w modelach aukcyjnych. Programmatic znany dotychczas w internecie wszedł do cyfrowego outdooru otwierając markom drzwi do większej elastyczności planowania, lepszej precyzji w dotarciu, personalizowania komunikacji i optymalizacji budżetów.
– Marketerzy korzystają z różnych sposobów planowania i zakupu kampanii Digital OOH, model programatyczny jest jednym z nich. Nasza obecność w Adform jest odpowiedzią na oczekiwania i sugestie klientów automatyzujących procesy swojej komunikacji na nośnikach reklamy zewnętrznej – mówi Beata Chojecka – Kuczek, dyrektor sprzedaży w Jet Line.
– W Adform dbamy o to, aby nasi klienci mogli skutecznie inwestować w media omnichannel. Mocno wierzymy w korzyści płynące z Programmatic DOOH, a integracja z Jet Line to jeden z kluczowych kroków milowych w rozwoju tego kanału w Polsce – mówi Bartosz Malinowski, Regional President
w Adform.
Więcej newsów z branży TUTAJ.