Organizowany co roku Kod Innowacji to forum wymiany doświadczeń i inspiracji. To wydarzenie to nie tylko spotkanie ekspertów, ale również konkurs, w którym aż 15 firm rywalizuje o prestiżową statuetkę Lidera Innowacji. Dodatkowo trwa głosowanie internautów na Nagrodę Publiczności, w którym każdy może wesprzeć preferowany projekt. Dzięki hybrydowej formule uczestnicy mogą wziąć udział zarówno stacjonarnie, jak i online. Udział w konferencji to wyjątkowa szansa na:
Jednym z ważnych punktów programu będzie power speech Petrosa Psyllosa pt. „Technologiczne metatrendy: jak AI i nowoczesne technologie przekształcają każdą firmę i branżę retail”. Podczas swojego wykładu przedstawi on scenariusz bliskiej przyszłości, w której dynamicznie rozwijające się technologie, takie jak sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy, a także wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, radykalnie zmienią naszą codzienność oraz każdą branżę.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich. Rejestracja odbywa się przez stronę Kodu Innowacji.
Podczas konferencji zostaną również ogłoszeni laureaci konkursu Kod Innowacji. W tym roku prestiżowe statuetki Lidera Innowacji trafią do organizacji, które w innowacyjny sposób wykorzystują kody QR w komunikacji z konsumentami. Zwycięzców wyłoni niezależne jury. W trakcie wydarzenia zostanie przyznana także Nagroda Publiczności, której laureata wybiorą internauci. Głosowanie już się rozpoczęło. Wystarczy wejść na stronę Kodu Innowacji, zapoznać się ze zgłoszeniami i oddać głos na wybrany projekt. Głosowanie internautów potrwa do 12 listopada.
OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.