Świąteczne podarunki mogą sprawić wiele problemów. Zakup hurtowy jest opłacalny, ale wówczas obdarowany nie poczuje się wyjątkowo, a wybieranie upominku dla każdego kontrahenta z osobna jest czasochłonne i kosztowne. Aby sobie pomóc, warto zajrzeć do świątecznych trendów na 2024 rok. Wśród nich, oprócz jakości i unikalności prezentów, wymienia się personalizację, zaangażowanie w ekologię czy kreatywność w wysyłce. Co łączy w sobie te wszystkie wytyczne? Słodycze reklamowe, które od lat znajdują się w czołówce najbardziej cenionych świątecznych prezentów firmowych! Z jednej strony nawiązują do świątecznych rytuałów i ciepła domowego, z drugiej zaś, dzięki starannemu wykonaniu, podkreślają indywidualny charakter marki.
W tegorocznej świątecznej ofercie znalazły się wyjątkowe propozycje, chętnie wybierane przez różne firmy – w końcu kto nie lubi słodkiego przysmaku, zwłaszcza w okresie Bożego Narodzenia?
– W tym sezonie szczególną uwagę naszych Klientów przyciągają czekoladowe puzzle 3D w świątecznych kształtach np. renifera, choinki czy prezentu, a także czekoladki z nadrukami, które można układać jak puzzle. Z kolei praliny z dodatkiem kawy Pluton (z najstarszej palarni w Polsce) czy miodowe łakocie – praliny, lizaki czy czekolady z motywem plastra miodu kuszą najbardziej wymagających klientów. Miłośnicy gorącej czekolady, kalendarzy adwentowych i świątecznych pralin (Christmas Moments i Sweet Sphere to absolutne klasyki) również znajdą masę inspiracji, a zestawy ciasteczek, pierniczków oraz bakalii – w tym kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i ręcznie robionymi marmoladkami – to doskonały wybór dla osób ceniących tradycję. Świąteczną ofertę uzupełniliśmy magiczną kolekcją Piernikowa Baśń z pralinami w kształcie kamieniczek czy czekoladą w formie domku z piernika oraz retro kolekcją z dodatkiem alkoholi od J.A. Baczewski. Wszystkie słodycze stworzone zostały na bazie belgijskiej czekolady Barry Callebaut z certyfikacją Cocoa Horizons, która potwierdza, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw kakaowca – wyjaśnia Anna Garmada, CEO SLODKIE.
Klienci biznesowi pragną, aby ich prezenty wyróżniały się na tle masowej oferty i chętnie decydują się na estetyczne opakowania – dlatego za przepiękną świąteczną szatę graficzną produktów firmy SLODKIE odpowiadają znane artystki – Pola Augustynowicz i Martyna Wójcik-Śmierska. Istnieje także kilka sposobów personalizacji, które cieszą popularnością wśród klientów.
Pierwszy to zamówienie własnych niepowtarzalnych kształtów słodyczy, drugi – wybranie smaku czekolady oraz idealnego nadzienia, a trzeci to, dzięki wykorzystaniu jadalnych barwników, dodanie nadruku, a także specjalnego stemplowania np. z logo firmy bezpośrednio na produktach, takich jak czekolady czy pralinki.
Ostatni sposób zakłada stworzenie własnego opakowania z możliwością dostosowania kształtu, nadruku oraz dodatków, takich jak kod QR czy personalizowany (biodegradowalny!) pergamin, co pozwala na jeszcze większą kreatywność i indywidualizację prezentów.
W świątecznej gorączce firmy prześcigają się w pomysłach na wysyłkę słodkich upominków, które zaskoczą i ucieszą ich odbiorców. Hitem są zestawy prezentowe w formie niespodzianki, dostarczane klientom etapami w dniach poprzedzających święta. Zamiast jednego, dużego prezentu, wysyła się kilka mniejszych paczek w różnych dniach, co buduje napięcie i angażuje. Każda przesyłka może zawierać słodki drobiazg – doskonale sprawdzą się tutaj czekoladki wysyłkowe z nadrukiem, wiadomości z czekoladowych liter czy kartki z życzeniami ze słodką niespodzianką. Klienci coraz częściej zwracają też uwagę na kwestie ekologiczne, dlatego warto zdecydować się na podarunki w pełni biodegradowalnych opakowaniach, stworzonych z papieru FSC i z folią kompostowaną.
Świąteczny katalog firmy SLODKIE zgodny ze wszystkimi tegorocznymi trendami jest już dostępny na stronie firmy SLODKIE.
Z ofertą firmy SLODKIE będzie można zapoznać się 29 i 30 stycznia podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW, odwiedzając stoisko F3, Hala nr 1.
Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.