Na „Experience of Haptic Advertising” zaproszeni są goście branżowi z obszarów marketingu, komunikacji, HR i zakupów, a także kreatywni profesjonaliści z agencji reklamowych i projektowych oraz dystrybutorzy produktów promocyjnych. W eleganckim otoczeniu World Conference Center Bonn (WCCB) wystawcy z różnych sektorów przedstawią tysiące wysokiej jakości, zrównoważonych produktów – od artykułów piśmienniczych, produktów papierowych, akcesoriów do picia, toreb, tekstyliów czy sneakersów, po elektronikę, pluszowe zabawki oraz słodycze i przekąski.
Jak co roku, wśród wystawców znajdą się liczne znane marki, takie jak Caran d’Ache, Kambukka, Lamy, Mepal, Sigikid, Stabilo, Staedtler, Troika czy Victorinox. Specjaliści z rynku reklamy dotykowej zaprezentują także swoje personalizowane produkty. W Strefie Debiutantów młode firmy i start-upy pokażą swoje innowacje – od kubków wykonanych z recyklingu fusów kawowych po markowe wiklinowe leżaki plażowe.
Program wykładowy obfituje w inspirujące prelekcje na temat reklamy dotykowej i merchandisingu, które wygłoszą m.in. przedstawiciele Pepsi, Bayer 04 Leverkusen oraz agencji Suggle specjalizującej się w employer brandingu. Best Practice Show dostarczy dodatkowych impulsów, prezentując ponad tuzin międzynarodowych kampanii – zrealizowanych m.in. przez Heinekena i WWF.
Częścią wydarzenia będzie również wystawa FACThibition, poświęcona tematowi Slow Fashion. Również w branży merchandisingu coraz więcej firm pokazuje, jak można produkować i sprzedawać tekstylia w bardziej zrównoważony sposób niż w przypadku fast fashion.
Udział w HAPTICA® live ’25 jest bezpłatny – wystarczy rejestracja online na stronie www.haptica.live.