Logo

Marketing MIX

Lidl został oficjalnym partnerem UEFA EURO 2025 w piłce nożnej kobiet

Lidl rozszerza swoje portfolio partnerstw sportowych i został sponsorem turnieju UEFA Women’s EURO 2025. Najnowsze przedsięwzięcie to kolejny kamień milowy w zaangażowaniu Lidla we wspieranie sportu kobiet, który umacnia rolę marki jako partnera piłki nożnej oraz promotora aktywnego, zdrowego stylu życia dla wszystkich.

Nowe partnerstwo jest naturalną ewolucją trwającego zaangażowania Lidla w świat sportu, po udanej współpracy w dziedzinie sportu kobiecego (piłka ręczna i kolarstwo) oraz męskiego (UEFA EURO 2024™, podczas którego Lidl był najbardziej zauważalnym partnerem marki podczas turnieju (źródło: YouGov)).

Portfolio sponsoringu sportowego Lidla jest obszerne, ze znaczącymi partnerstwami: w kolarstwie z Lidl-Trek poprzez męski i żeński zespół ds. rozwoju oraz Mistrzostwa Świata w Kolarstwie UCI 2023; sponsoringi piłki ręcznej kobiet i mężczyzn na EHF EURO i IHF World Championships oraz w piłce nożnej, poprzez UEFA EURO 2024, UEFA Liga Europy i UEFA Liga Konferencji.

Zaangażowanie Lidla w sport kobiecy jest dowodem na siłę biznesu w wywieraniu pozytywnego wpływu społecznego poprzez zwiększanie widoczności kobiet. Lidl przekonuje, że prawidłowe odżywianie jest ważnym czynnikiem dla zachowania dobrego stanu zdrowia, ale zdrowy styl życia obejmuje również regularne ćwiczenia. Stając się Oficjalnym Partnerem UEFA Women’s EURO 2025, Lidl podejmuje kolejny krok w kierunku inspirowania kibiców do przyjęcia aktywnego stylu życia.

W celu zapewnienia lepszego jutra, wspólnie z UEFA Women’s EURO 2025, Lidl będzie dalej propagował aktywny styl życia i budowanie więzi poprzez sport.

lidl

– Jesteśmy podekscytowani, że możemy przenieść naszą miłość do sportu kobiecego na wyższy poziom jako Oficjalny Partner UEFA Women’s EURO 2025. To partnerstwo jest naturalnym krokiem naprzód, bazującym na naszej bogatej historii współpracy z głównymi organizacjami sportowymi zarówno w sporcie kobiecym, jak i męskim, a także na sukcesie UEFA EURO 2024. Wspólnie promujemy siłę sportu, aby łączyć ludzi i inspirować społeczności w całej Europie. Jako firma jesteśmy ściśle związani z Europą i cieszymy się, że 14 z ponad 30 krajów, w których obecny jest Lidl, weźmie udział w tym turnieju – mówi Jens Thiemer, Chief Customer Officer w Lidl International.

– Jako jeden z wiodących sprzedawców detalicznych żywności w Europie, Lidl jest idealnym partnerem, który pomoże nam przekazać energię i emocje UEFA Women’s EURO 2025 jeszcze szerszej publiczności. Cieszymy się, że możemy rozwijać nasze udane partnerstwo z Lidl od UEFA EURO 2024 do UEFA Women’s EURO 2025, dzięki czemu możemy nadal wykorzystywać siłę piłki nożnej, aby inspirować zdrowy styl życia i kolejne pokolenie kobiecej piłki nożnej – dodaje Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA.

Więcej informacji na temat zaangażowania Lidl w partnerstwa sportowe można znaleźć na stronie sieci. Więcej informacji o tym, w jaki sposób Lidl będzie działał podczas turnieju, zostanie udostępnionych w 2025 r.


Więcej newsów z branży TUTAJ.