– Nowa rama komunikacyjna „Lorenz. W naszych rękach” powstała z przekonania, że to, co trzymamy w dłoniach, ma także wymiar symboliczny. Dłońmi otwieramy paczki naszych przekąsek, dzielimy się nimi, a jednocześnie symbolizują one sprawczość. To właśnie w naszych rękach jest odpowiedzialność za wybory, dlatego stawiamy na zaangażowanie, by pokazać zmiany na lepsze i zachęcić do tego konsumentów – wyjaśnia Anita Gwizdek, Senior Marketing Manager Lorenz.
Nowa rama komunikacyjna łączy markę korporacyjną Lorenz z poszczególnymi markami z portfolio firmy, czyli m.in. jak Crunchips, Curly czy Monster Munch, które będą nadal budować swój unikalny wizerunek. Lorenz jest silnym fundamentem, który łączy świat poszczególnych marek z ich działaniami z obszaru CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma chce tym przekazać, że w kwestii odpowiedzialności warto zacząć od siebie i pokazuje konsumentom działania w różnych obszarach CSR.
Jednocześnie nowa rama komunikacyjna łączy w sobie kluczowe obszary strategii Lorenz: radość z życia, którą dostarczają przekąski w celebracji codziennych chwil oraz odpowiedzialność za człowieka i środowisko. Symbolika rąk w materiałach komunikacyjnych ma na celu wzbudzać emocje, pokazywać bliskość i namacalność działań firmy.
– Jednym z nowych elementów w komunikacji Lorenz jest wprowadzenie ikon do komunikacji odpowiednich działań z obszaru odpowiedzialności. Ikony, takie jak „mniej soli”, „niesmażone”, „mniej plastiku”, czy też „well-being”, widoczne w naszych kampaniach w TV i innych mediach stanowią odzwierciedlenie celów oraz działań Lorenz w ramach CSR, a także potwierdzenie naszego zaangażowania w promowanie lepszych wyborów – mówi Aleksandra Paciorek, Senior Brand, PR and Corporate Communication Lorenz.
Komunikacja marek Lorenz w ramach nowej ramy komunikacyjnej ruszyła w maju br. obejmując wszystkie kanały komunikacji: spoty w TV dla marek Crunchips, Curly, Monster Munch oraz aktywności w digital i social mediach, z uwzględnieniem również Wiejskich Ziemniaczków oraz NicNac’s.
Wdrażając nową ramę komunikacyjną, Lorenz podkreśla tym samym bardzo ważną rolę działań CSR w swojej strategii. Firma m.in. pracuje nad ulepszaniem swoich receptur, ogranicza zawartość soli w produktach, dąży do redukcji emisji CO₂, ogranicza plastik w opakowaniach jednostkowych oraz wspiera inicjatywy społeczne, takie jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Wszystkie te działania mają wspólny mianownik: są w naszych rękach i budują aspekt odpowiedzialności. Informacje o podejmowanych aktywnościach oraz zakresie ich realizacji są publikowane w corocznych raportach z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Nowa, międzynarodowa rama komunikacyjna pod hasłem przewodnim „Lorenz. W naszych rękach” obejmie wszystkie marki Lorenz. Za koncepcję kreatywną odpowiada poznańska agencja GPD.
Więcej newsów z branży TUTAJ.