Odświeżenie komunikacji, to krok naprzód, odzwierciedlający ambicje agencji. Poza zmianami brandingowymi, Fabryka w ostatnim czasie podjęła szereg kroków aby uatrakcyjnić swoje produkty. Do ich usług dołączyła kreacja oraz YouTube SEO. Działania te mają być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów.
– Kampanie zintegrowane i online, SEO, SEM, kreacja, social media, content, to nasz core. Uważamy, że wszystko w internecie ma swoją wartość, wagę i wymiar. Liczba jest w nim dowodem, kodeksem i esencją. Jesteśmy strażnikami tej prawdy, spadkobiercami i opiekunami tego kodeksu. Bo jeśli czegoś nie da się powiedzieć liczbami, to tego nie ma. Bo wszystko jest liczba – mówi Marcin Siekierski, CEO Fabryki Marketingu.
Za pracę koncepcyjne, graficzne oraz wdrożeniowe odpowiadali: Marcin Siekierski, CEO Fabryki Marketingu, Wioletta Sotomska, Marketing & Business Development Director w Fabryce Marketingu, Daniel Przygoda, Creative Director w Fabryce Marketingu, Bartosz Ciemięga, Senior Marketing & PR Specialist w Fabryce Marketingu, Jacek Pawlak, Mateusz Machalski, Małgorzata Adamczyk, Adam Karbowski z 13th floor studio oraz zespół deweloperski z Neutrino.
Więcej newsów z branży TUTAJ.