W czerwcu 2024 roku SAR ogłosił otwarty konkurs, który miał na celu wyłonienie osoby z wizją, doświadczeniem i energią do dynamicznego wspierania rozwoju stowarzyszenia.
– Katarzyna Chodacka wnosi do SAR wiedzę i kompetencje, które pozwolą organizacji umacniać swoją pozycję w branży oraz inicjować nowe projekty odpowiadające na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku komunikacji marketingowej. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie Kasi, zarówno agencyjne, jak i marketerskie, pozwolą nie tylko ulepszać inicjatywy SAR, ale także aktywnie wspierać strategię otwartości stowarzyszenia, budując mosty między agencjami, marketerami i całą branżą – mówi Marcin Gaworski, Prezes SAR.
Katarzyna Chodacka to ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu. Dołączyła do SAR z IQ Marketing, gdzie jako Dyrektorka Zarządzająca odpowiadała za strategię, finanse i relacje biznesowe. Wcześniej z sukcesem tworzyła strategie dla globalnych i lokalnych marek oraz pracowała po stronie klienta w branżach lotniczej, telekomunikacyjnej i wyposażenia wnętrz.
– Dołączenie do SAR to dla mnie ogromny zaszczyt i szansa na dalsze wspieranie rozwoju branży marketingowej w Polsce. Wierzę, że wspólnie z zespołem zrealizujemy wiele wartościowych inicjatyw. Chcemy postawić na otwartość i zapraszać do wspólnych projektów zarówno agencje stowarzyszone, klientów, jak i najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach. Wierzymy, że ten twórczy tygiel będzie źródłem nowej jakości w ciągle zmieniającym się marketingowym krajobrazie – mówi Katarzyna Chodacka.
Obecna struktura SAR opiera się na menadżerach poszczególnych zespołów:
• Magdalena Spisak, Dział Statutowy,
• Magdalena Tyszkiewicz, Dział Wiedza,
• Karolina Gąsiorowska, Dział Administracji i Finansów,
• Wiola Kowalczyk-Żelek, EFFIE,
• Daniel Kuber, KTR, Innovation, Imagination i Young Creatives.
W 2025 roku zarządzanie operacyjne przejmuje Katarzyna Chodacka. Dzięki tak ułożonej strukturze Paweł Tyszkiewicz będzie mógł skupić się na rozwijaniu strategicznych projektów SAR oraz rekrutacji nowych członków.
– Po 20 latach przekazuje zarządzanie operacyjne stowarzyszenia doświadczonej menadżerce z mocnymi kompetencjami strategicznymi. W ciągu dwudziestu lat zwiększyła się wielokrotnie liczba projektów w SAR, ponad 20-krotnie zwiększyły się obroty i zatrudnienie. Wierzę, że nowa, dostosowana do skali struktura organizacji, pozwoli w pełni wykorzystać jej potencjał i będzie jeszcze efektywniej służyć branży Komunikacji Marketingowej – skomentował Paweł Tyszkiewicz.
Więcej newsów z branży TUTAJ.