– Systematyczny rozwój naszego zespołu kreatywnego to kluczowy element strategii HOLO Group. Początek roku to wyjątkowo intensywny czas – bierzemy udział w licznych przetargach i przygotowujemy się na kolejny sezon. Doświadczenie i umiejętności Agnieszki z pewnością przełożą się na realizację wyjątkowych koncepcji i sprawią, że rok 2025 będzie należał do nas! – mówi Łukasz Krolski, Managing Partner w HOLO Group.
Agnieszka Pawlak to ekspertka z bogatym doświadczeniem, zdobytym w takich agencjach, jak MyPlace czy ImagineNation. Realizowała projekty dla czołowych marek, m.in.: PKN Orlen, Intercity, Santander, PZU, mBank, Disney, Samsung, Jack Daniel’s, Orange, IQOS, Volkswagen, Land Rover czy Pandora. Kreatywność, logiczność i odrobina brawury zawsze poprzedzone dokładną analizą strategiczną – to wartości, które są wizytówką projektów wychodzących spod ręki Agnieszki.
– Cenię sobie otwartość relacji, przestrzeń do tworzenia odważnych koncepcji i zajawkowiczów gotowych robić naprawdę spektakularne realizacje. A w HOLO właśnie tak jest! – mówi Agnieszka Pawlak.
Dołączenie Agnieszki Pawlak to kolejny krok w kierunku umacniania pozycji HOLO Group jako jednej z najdynamiczniejszych agencji na rynku.
Więcej newsów z branży TUTAJ.