Logo

Marketing MIX

Creative Brand Stories przedstawia Trendbooka 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”

Creative Brand Stories, grupa komunikacji marketingowej, ogłasza premierę Trendbooka 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”. Publikacja zawiera 14 kluczowych trendów, które będą kształtować przyszłość branży eventowej i marketingowej.

Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” to inspirujący zbiór spostrzeżeń i praktycznych wskazówek, które pomogą liderom, twórcom i organizatorom wydarzeń kreować niezapomniane doświadczenia. W publikacji omówiono m.in. takie zagadnienia jak inkluzywność i różnorodność, zintegrowane współprace międzybranżowe, zrównoważony rozwój, immersyjne projektowanie wydarzeń oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii.

– Rok 2025 to czas dynamicznych zmian, które wymagają od marek odwagi i elastyczności. Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” to nasza odpowiedź na potrzebę świadomego projektowania przyszłości. Wierzymy, że dostarczone inspiracje pomogą firmom nie tylko nadążać za zmianami, ale również je wyprzedzać, tworząc wartościowe i angażujące doświadczenia dla swoich odbiorców – mówi Monika Buchwald, CEO | Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories.

Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” można pobrać bezpłatnie na stronach Creative Brand Stories oraz Bossa Nova Events.

OOH magazine jest patronem medialnym publikacji.


Więcej newsów z branży TUTAJ.