Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” to inspirujący zbiór spostrzeżeń i praktycznych wskazówek, które pomogą liderom, twórcom i organizatorom wydarzeń kreować niezapomniane doświadczenia. W publikacji omówiono m.in. takie zagadnienia jak inkluzywność i różnorodność, zintegrowane współprace międzybranżowe, zrównoważony rozwój, immersyjne projektowanie wydarzeń oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii.
– Rok 2025 to czas dynamicznych zmian, które wymagają od marek odwagi i elastyczności. Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” to nasza odpowiedź na potrzebę świadomego projektowania przyszłości. Wierzymy, że dostarczone inspiracje pomogą firmom nie tylko nadążać za zmianami, ale również je wyprzedzać, tworząc wartościowe i angażujące doświadczenia dla swoich odbiorców – mówi Monika Buchwald, CEO | Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories.
Trendbook 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future” można pobrać bezpłatnie na stronach Creative Brand Stories oraz Bossa Nova Events.
OOH magazine jest patronem medialnym publikacji.
Więcej newsów z branży TUTAJ.