Logo

Media & maszyny

Czwarty element. Signs.pl dla Wystawców PROMO SHOW.

27 czerwca 2005 roku, niemal w samo południe, dotarł do nas e-mail z redakcji Outdoor Media – nowego periodyku poświęconego reklamie zewnętrznej. Lakoniczna wiadomość anonsowała zainteresowanie współpracą. Nikt nie mógł spodziewać się wówczas, że okaże się ona początkiem dwudziestoletniej już wspólnej przygody – ciekawej i obfitującej w niespodziewane zwroty akcji. Dziś mamy okazję by jeszcze wzmocnić tę współpracę, dając jej nowy, jubileuszowy impuls.

tam

20 lat dla polskiej reklamy

OOH magazine przeszedł od tamtego czasu długą drogę. Kolejne inicjatywy wzbogacające ofertę firmy wyznaczały zawsze ten sam kierunek rozwojowy – wspieranie dostawców oraz poszukiwanie środków skutecznej wymiany branżowej informacji. W Signs.pl od 1997 roku zajmujemy się tym samym – wykorzystując tylko nieco inne środki! Szybko okazało się, że świetnie się w tych wysiłkach uzupełniamy.

Od 20 lat mamy zaszczyt wspierać kolejne inicjatywy organizatora PROMO SHOW w ramach patronatu medialnego. Opublikowaliśmy setki poświęconych im artykułów. Ich większość to noty prasowe wystawców, którzy chętnie sięgają po nasze bezpłatne opcje promocyjne, aby zaanonsować swoje wystąpienie, a potem pochwalić się targowymi sukcesami. Materiały te zostały przeczytane setki tysięcy razy, pracując na rzecz Organizatora i Wystawców.

Targowa aktywność

Zainteresowanie targowymi zapowiedziami i podsumowaniami nie dziwi w kontekście wyników naszych ankiet, w których pytamy użytkowników Signs.pl o rzeczywiście odwiedzone w danym roku imprezy. Okazuje, że ponad 38% respondentów deklaruje się jako faktyczni uczestnicy PROMO SHOW!

Targowy pakiet ze zniżką

Trafnie dobrana grupa odbiorców przekłada się na skuteczność promocji w Signs.pl, co jest jednym z solidnych filarów naszej wieloletniej współpracy w ramach patronatu medialnego.

Chcemy wykorzystać ten walor, aby zaakcentować tegoroczny jubileusz. Narzędzia promocyjne, z których od lat korzystają organizatorzy wydarzeń objętych patronatem:

– specjalnie promowany artykuł sponsorowany
– mailing oparty na dostarczonej kreacji
są teraz dostępne dla wszystkich Wystawców, w specjalnym targowym pakiecie z 50% zniżką.

Aby z niej skorzystać, tematyka musi wiązać się z wystąpieniem targowym (zapowiedź, podsumowanie po targach). Z rabatu można skorzystać dwa razy – np. mailing + artykuł, dwa artykuły itd. Oferta ważna jest do końca marca br.

Artykuły promowane są na naszej stronie głównej przez 2 lub 3 dni i wyróżnione w Kurierze e-mail, zawierającym przegląd nowości redakcyjnych. Przez pewien czas promowane są w boksach na wszystkich stronach portalu i pozostają na stałe w serwisie. W ten sposób w ciągu kilku dni osiągają początkową oglądalność rzędu 300-400 odsłon, która porównywalna jest z oglądalnością mailingów, cieszących się współczynnikiem open rate na poziomie 20-25%.

Czwarty element

W ferworze przygotowań łatwo przeoczyć fakt, że o efektach wystąpienia targowego decyduje nie tylko oferta, stoisko i prezentacja. Targowe inwestycje mogą okazać się znacznie efektywniejsze przy wsparciu komunikacyjnym w mediach branżowych, pozwalającym przygotować gości na spotkanie na stoisku. Po targach, wsparcie medialne pozwoli przekuć sukces wystąpienia w długofalowy sukces wizerunkowy.

Komunikacja marketingowa przed i po targach to czwarty składnik efektywności. W Signs.pl dajemy jej zasięg i pomagamy prowadzić skutecznie. Tegoroczny jubileusz to unikatowa okazja, by się o tym przekonać!

Kontakt w sprawie promocyjnej oferty reklamowej: reklama@signs.pl

www.signs.pl


Więcej newsów z branży TUTAJ.