OOH magazine przeszedł od tamtego czasu długą drogę. Kolejne inicjatywy wzbogacające ofertę firmy wyznaczały zawsze ten sam kierunek rozwojowy – wspieranie dostawców oraz poszukiwanie środków skutecznej wymiany branżowej informacji. W Signs.pl od 1997 roku zajmujemy się tym samym – wykorzystując tylko nieco inne środki! Szybko okazało się, że świetnie się w tych wysiłkach uzupełniamy.
Od 20 lat mamy zaszczyt wspierać kolejne inicjatywy organizatora PROMO SHOW w ramach patronatu medialnego. Opublikowaliśmy setki poświęconych im artykułów. Ich większość to noty prasowe wystawców, którzy chętnie sięgają po nasze bezpłatne opcje promocyjne, aby zaanonsować swoje wystąpienie, a potem pochwalić się targowymi sukcesami. Materiały te zostały przeczytane setki tysięcy razy, pracując na rzecz Organizatora i Wystawców.
Zainteresowanie targowymi zapowiedziami i podsumowaniami nie dziwi w kontekście wyników naszych ankiet, w których pytamy użytkowników Signs.pl o rzeczywiście odwiedzone w danym roku imprezy. Okazuje, że ponad 38% respondentów deklaruje się jako faktyczni uczestnicy PROMO SHOW!
Trafnie dobrana grupa odbiorców przekłada się na skuteczność promocji w Signs.pl, co jest jednym z solidnych filarów naszej wieloletniej współpracy w ramach patronatu medialnego.
Chcemy wykorzystać ten walor, aby zaakcentować tegoroczny jubileusz. Narzędzia promocyjne, z których od lat korzystają organizatorzy wydarzeń objętych patronatem:
– specjalnie promowany artykuł sponsorowany
– mailing oparty na dostarczonej kreacji
są teraz dostępne dla wszystkich Wystawców, w specjalnym targowym pakiecie z 50% zniżką.
Aby z niej skorzystać, tematyka musi wiązać się z wystąpieniem targowym (zapowiedź, podsumowanie po targach). Z rabatu można skorzystać dwa razy – np. mailing + artykuł, dwa artykuły itd. Oferta ważna jest do końca marca br.
Artykuły promowane są na naszej stronie głównej przez 2 lub 3 dni i wyróżnione w Kurierze e-mail, zawierającym przegląd nowości redakcyjnych. Przez pewien czas promowane są w boksach na wszystkich stronach portalu i pozostają na stałe w serwisie. W ten sposób w ciągu kilku dni osiągają początkową oglądalność rzędu 300-400 odsłon, która porównywalna jest z oglądalnością mailingów, cieszących się współczynnikiem open rate na poziomie 20-25%.
W ferworze przygotowań łatwo przeoczyć fakt, że o efektach wystąpienia targowego decyduje nie tylko oferta, stoisko i prezentacja. Targowe inwestycje mogą okazać się znacznie efektywniejsze przy wsparciu komunikacyjnym w mediach branżowych, pozwalającym przygotować gości na spotkanie na stoisku. Po targach, wsparcie medialne pozwoli przekuć sukces wystąpienia w długofalowy sukces wizerunkowy.
Komunikacja marketingowa przed i po targach to czwarty składnik efektywności. W Signs.pl dajemy jej zasięg i pomagamy prowadzić skutecznie. Tegoroczny jubileusz to unikatowa okazja, by się o tym przekonać!
Kontakt w sprawie promocyjnej oferty reklamowej: reklama@signs.pl
Więcej newsów z branży TUTAJ.