Konferencję od niemal 20 lat organizuje agencja public relations Grupa PRC Holding. W ostatnich latach kolejne edycje wydarzenia odbywały się w różnych miastach Polski, m.in. w Kraśniku, Krakowie, Sosnowcu, Katowicach i Wałbrzychu. Tym razem przyszła kolej na Toruń, a współgospodarzem XIX edycji wydarzenia jest województwo kujawsko-pomorskie.
Tylko do 31 stycznia obowiązują promocyjne ceny – już od 800 zł netto za udział w trzydniowej konferencji.
– Jako współgospodarz wydarzenia serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym interesującym, ale także potrzebnym spotkaniu – mówi Piotr Całbecki, Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego. – Jestem przekonany, że udział w konferencji pozwoli poznać najnowsze techniki budowania wizerunku w samorządzie, umożliwi wymianę doświadczeń, a także nawiązanie cennych kontaktów z praktykami i ekspertami w zakresie komunikacji i PR-u.
Konferencja jest dedykowana przedstawicielom samorządów wszystkich szczebli, instytucji publicznych, przedsiębiorstw oraz organizacji należących do sektora publicznego. Przez trzy dni uczestnicy będą mieli okazję poznać innowacyjne rozwiązania w komunikacji, zgłębić najnowsze strategie promocji w sektorze publicznym oraz odkryć skuteczne sposoby kreowania pozytywnego wizerunku instytucji.
Pierwszy dzień rozpocznie się w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu od wystąpień ekspertów, takich jak Marek Skała, a zakończy się uroczystą Galą Kryształów PR w Hotelu Copernicus.
Drugi dzień to warsztaty prowadzone przez uznanych specjalistów, m.in. Mariusza Sokołowskiego, Beatę Tadlę oraz Sebastiana Bykowskiego. Atrakcją wieczoru będzie spektakl „Śluby panieńskie” Aleksandra Fredry, wystawiony specjalnie dla uczestników konferencji w Kujawsko-Pomorskim Teatrze Muzycznym.
W finałowym, trzecim dniu uczestnicy zgłębią zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją, mediami społecznościowymi oraz angażowaniem społeczności lokalnej.
Całość dopełnią spotkania networkingowe oraz niezapomniane atrakcje, takie jak wycieczka po Toruniu z przewodnikiem oraz wizyta w Browarze Staromiejskim Jan Olbracht.
Tradycyjnie, oprócz wykładów i warsztatów, podczas konferencji zostaną przyznane Kryształy PR-u – nagrody dla Jednostek Samorządu Terytorialnego i Administracji. Celem konkursu jest wyróżnienie najciekawszych i najbardziej innowacyjnych projektów, działań i inicjatyw w zakresie promocji.
Poprzednie edycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem – co roku do biura organizatora wpływa około 200 zgłoszeń, prezentujących najbardziej kreatywne rozwiązania i realizacje projektów z obszaru szeroko pojętego PR-u. Laureaci konkursu wybierani są w sześciu kategoriach:
● Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych
● Najlepszy film promocyjny
● Najbardziej kreatywna kampania promocyjna
● Najlepszy event społeczny
● Najlepsza gazeta miejska/biuletyn
● Najlepsza promocja/event instytucji kultury
Warto podkreślić, że zgłoszenie do konkursu jest całkowicie darmowe.
Rejestracja na konferencję oraz zgłoszenia do Kryształów PR-u już wystartowały! Szczegóły programu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie organizatora.
Organizatorem wydarzenia jest Grupa PRC Holding, a współgospodarzem Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Patronat merytoryczny nad wydarzeniem objęli: Instytut Monitorowania Mediów, Kompas Go oraz Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.