Kiedy spotykają się dwie ikony polskiego rynku, efekt musi być wyjątkowy. E.Wedel, marka z ponad 170-letnią tradycją oraz Tymbark, który od 1936 roku przyciąga pokolenia owocowym orzeźwieniem, prezentują wspólną linię słodyczy. Nowe mleczne czekolady wedlowskie inspirowane kultowymi połączeniami smakowymi napojów Tymbark to propozycja idealna zarówno dla miłośników klasyki, jak i osób pragnących nowych smakowych doznań.
Nowe propozycje od E.Wedel to nie tylko czekolada – to podróż do świata smaków. Marka wprowadza element zabawy, integrując w opakowaniach kultowy kapsel Tymbarku. W środku opakowań na konsumentów czekają kontekstowe hasełka. Ten charakterystyczny element sprawia, że sięgnięcie po czekoladę staje się jeszcze przyjemniejsze – to chwila zabawy, uśmiechu i sentymentalnego powrotu do ulubionych wspomnień.
Produkty te mogą przyciągnąć nie tylko stałych fanów marki, ale także tych, którzy lubią odkrywać nowe smaki i szukają świeżych, angażujących doświadczeń. Nieoczywiste połączenia dobrze znanych smaków i innowacyjne podejście wpisują się w styl życia generacji Z, dla której liczy się nie tylko smak, ale też zabawa i interakcja z produktem. Wedel x Tymbark to kolejna kolaboracja marki, która potwierdza jej dynamiczny rozwój i konsekwentne zaskakiwanie konsumentów nowymi, angażującymi pomysłami.
– Tworząc nową linię czekolad, chcieliśmy połączyć to, co w obu markach najlepsze – tradycję, rozpoznawalność i odważne podejście do smaków. Jabłko-Wiśnia i Jabłko-Mięta to wyjątkowe kompozycje, które przywołują wspomnienia, a jednocześnie zaskakują orzeźwiającą owocowością – powiedział Paweł Dybek, Młodszy Kierownik Marki w E.Wedel.
Czekolady E.Wedel Nadziewana Jabłko-Wiśnia oraz Jabłko-Mięta są dostępne od lutego w sieci Biedronka w małym formacie (100 g). Od marca pojawią się także w szerokiej dystrybucji, w dwóch wersjach – standardowej i dużym formacie (289 g), co pozwala cieszyć się nimi w każdej, wybranej okazji.
Wprowadzenie nowej linii produktowej wesprze kampania marketingowa pod hasłem „Kultowe połączenia pełne przyjemności”. Planowane są działania w obszarze brandowych kanałów social media.
– Najnowsza linia czekolad mlecznych E. Wedel i Tymbark, inspirowana kultowymi napojami, to wspólna interpretacja idei KOCHAJ ŻYCIE. Łącząc kremową słodycz czekolady z owocowymi doznaniami oraz pozytywnymi hasłami spod kapsla, chcemy inspirować konsumentów do czerpania radości z codziennych chwil, drobnych przyjemności czy nowych doświadczeń. Każda kostka jest miłym gestem dla samego siebie lub bliskiej osoby – podsumowała Paulina Nowak-Staruszniak, Brand Manager marki Tymbark Grupy Maspex.
Kreację kampanii przygotowała agencja Plej, a projekt opakowań wspólnych produktów E.Wedel i Tymbark opracowała agencja brandingowa WRD. Za komunikacją stoi natomiast agencja 24/7Communication.
Więcej newsów z branży TUTAJ.