Logo

Marketing MIX

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”

W trwającej kampanii, obejmującej wiodące stacje telewizyjne oraz kanały digital, Herbapol-Lublin promuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Działania prowadzone są pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”, które definiuje nową platformę komunikacyjną firmy.

Zielnik Polski Herbapolu to linia herbatek ziołowych, tworzonych ze 100% naturalnych składników. Są idealnym uzupełnieniem zbilansowanej i zróżnicowanej diety oraz zdrowego trybu życia. Doskonale wpisują się zatem w jeden z wiodących i rozwijających się trendów, zgodnie z którym konsumenci, także ci młodzi, poszukują produktów, dzięki którym mogą zadbać o swój dobrostan i być bliżej natury.

– Cieszymy się, że ziołowe herbatki przeżywają wielki renesans – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – Młode pokolenie odkryło ich wyjątkowe walory i z przyjemnością sięga po nie na co dzień, by cieszyć się czystym smakiem ziół, a jednocześnie troszczyć się o siebie w zgodzie z naturą.

W nowej kampanii Herbapol zaznacza swój bliski związek z naturą. To ona jest źródłem składników, na bazie których powstają produkty tej marki. Jednocześnie dynamiczna, nowoczesna forma kampanijnego spotu, podkreśla, iż Herbapol-Lublin ze swoją misją idealnie wpisuje się w aktualne trendy.

– To naprawdę wyjątkowe, iż firma, za którą stoi ponad 75 lat wiedzy i doświadczenia, potrafi być tak znakomicie osadzona we współczesności – podkreśla Agnieszka Pragacz. – Właśnie taki jest Herbapol – autentyczny, naturalny, innowacyjny.

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.


Wywiad z Dyrektor ds. marketingu w Herbapolu-Lublin S.A., Anną Sambor, jest dostępny –> tutaj.


Więcej newsów z branży TUTAJ.